Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - Åbningsbalance

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Engesvang
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er forholdsvis ny i Dinero (bogholder). Det er på mange måder et dejligt program at arbejde i - MEN!!!!

Jeg forstår ikke helt at man ikke kan få lov til at se bundlinjerne i mens men taster ind i åbningsbalancen.

Det jeg mener er at man i andre systemer kan se dækningbidraget, resultatet i opsgørelsen samt aktiver og passiver i alt. 

Hvis det var muligt - så kan det være en tidbesparelse - det er jo mennesker som sidder med tasterne. Og når først øjet ser blindt - så kan den hellere ikke se de evt. fejl som gør at man ikke kan få det hele til at gå i nul. Hvis man har de 4 bundlinjer kan man bedre overskue hvor fejlen er.

Er det mig som ikke kan se det - eller er det ikke en funktion som er lavet i forbindelse med åbningsbalancen???

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 10:10

SCSkar:

Hej 

Jeg er forholdsvis ny i Dinero (bogholder). Det er på mange måder et dejligt program at arbejde i - MEN!!!!

Jeg forstår ikke helt at man ikke kan få lov til at se bundlinjerne i mens men taster ind i åbningsbalancen.

Det jeg mener er at man i andre systemer kan se dækningbidraget, resultatet i opsgørelsen samt aktiver og passiver i alt. 

Hvis det var muligt - så kan det være en tidbesparelse - det er jo mennesker som sidder med tasterne. Og når først øjet ser blindt - så kan den hellere ikke se de evt. fejl som gør at man ikke kan få det hele til at gå i nul. Hvis man har de 4 bundlinjer kan man bedre overskue hvor fejlen er.

Er det mig som ikke kan se det - eller er det ikke en funktion som er lavet i forbindelse med åbningsbalancen???

Hej Hej.

Det er korrekt vi ikke har en løbende sammentælling.

Den vil jeg lægge på ønskelisten.

Men jeg anbefaler altid folk at taste det ind i excel først, da det fjerne de fleste "blinde" områder :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Engesvang
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super - takCool

For det er indtil videre det som jeg personligt selv synes mangler ligenu;-)

Ellers et godt økonomisystem

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)