Hej Jeg er forholdsvis ny i Dinero (bogholder). Det er på mange måder et dejligt program at arbejde i - MEN!!!! Jeg forstår ikke helt at man ikke kan få lov til at se bundlinjerne i mens men taster ind i åbningsbalancen. Det jeg mener er at man i andre systemer kan se dækningbidraget, resultatet i opsgørelsen samt aktiver og passiver i alt. Hvis det var muligt - så kan det være en tidbesparelse - det er jo mennesker som sidder med tasterne. Og når først øjet ser blindt - så kan den hellere ikke se de evt. fejl som gør at man ikke kan få det hele til at gå i nul. Hvis man har de 4 bundlinjer kan man bedre overskue hvor fejlen er. Er det mig som ikke kan se det - eller er det ikke en funktion som er lavet i forbindelse med åbningsbalancen??? |
SCSkar:Hej
Jeg er forholdsvis ny i Dinero (bogholder). Det er på mange måder et dejligt program at arbejde i - MEN!!!!
Jeg forstår ikke helt at man ikke kan få lov til at se bundlinjerne i mens men taster ind i åbningsbalancen.
Det jeg mener er at man i andre systemer kan se dækningbidraget, resultatet i opsgørelsen samt aktiver og passiver i alt.
Hvis det var muligt - så kan det være en tidbesparelse - det er jo mennesker som sidder med tasterne. Og når først øjet ser blindt - så kan den hellere ikke se de evt. fejl som gør at man ikke kan få det hele til at gå i nul. Hvis man har de 4 bundlinjer kan man bedre overskue hvor fejlen er.
Er det mig som ikke kan se det - eller er det ikke en funktion som er lavet i forbindelse med åbningsbalancen???
Hej Hej.
Det er korrekt vi ikke har en løbende sammentælling.
Den vil jeg lægge på ønskelisten.
Men jeg anbefaler altid folk at taste det ind i excel først, da det fjerne de fleste "blinde" områder :)
De bedste hilsner
Rasmus