Her da Ewire gik konkurs skiftede jeg over til PayPal og det har der ikke været problemer med siden. Men i sidste uge fik jeg et par mails fra kunder der ikke kunne betale uden at oprette en PayPal konto. Jeg tjekkede og ganske rigtigt, når man kom til PayPal var der kun mulighed for enten at logge ind, eller oprette en PayPal konto. Normalt er der nederst på PayPals betalingsside, en knap/link til "Har du ikke en PayPal-konto?" hvor folk så bare angiver navn, adresse og betalingskort - og så er det det. Dengang gik problemet i sig selv igen efter jeg havde googlet efter en løsning en times tid. Nu har jeg så netop fået en mail fra en ny kunde der har samme problemer, og ganske rigtigt, muligheden er væk igen. Er der nogen af jer andre som bruger PayPal, der VED at denne mulighed (normalt) eksisterer på jeres webshop, og evt. kan tjekke om den stadig er synlig i dag eller om der er gået noget galt inde hos PayPal? -- Det er funktionen "Valgfri PayPal-konto" under ens PayPal indstillinger "Webbetalingspræfencer" der er tale om. |
Mine kunder skal altså ikke have en paypal konto for at betale. Du kan se mit link her:
http://www.remy.dk/new-paypal/paypal_codefreeze.php?item=RemyFakturaprogramPRO