Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rigtig go´e skiver....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en del idéer, som bare har ligget og rumsteret. Jeg ønsker her på siden, at få klarlagt mulighederne for at gå videre med disse. Jeg kan se jeg kan lære en del, blot ved at læse de andre indlæg

I første omgang tænkte jeg at prøve med denne her idé, som jeg for sjov lavede en tegning på for nogle år siden. Der er ikke så meget opfindelse i den, men mere en mulighed for at gøre en ting på en anden måde, og derved, er jeg ret sikker på at man vil kunne forøge salget ganske betydeligt.

Så hvordan griber man lige det an? Idéen er tiltænkt en producent af pålæg (altså sådan noget, man kommer på brødet ).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:47

Tænker også lidt på om man stadig bruger "hemmeligholdesesaftaler".....? Min Idé er knaldgo´!

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 17:57

Hvordan vil du have vi skal komme med råd?

Find nogen der bruger den, find nogen der producerer den gamle?

Undersøg om den kan bruges i virkeligheden?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59

Jeg er tidligere iværksætter, men har holdt pause pga. af børn. Sidst jeg solgte en idé, skrev vi en "hjemmelavet "Hemmeligholdelsesaftale", og udfra dette fik vi en fin og afklaret aftale, som kører endnu,- dog med mig som passiv "medlem".

Jeg vil gerne høre evt. producenter om dette stadig er gangbart,- eller om man vil grine sin r.. i laser hvis jeg kom med en sådan. Er der nogle garvede opfindere som er "still going strong", og ønsker at give mig et ordenligt og konstruktivt svar?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02

Jeg fandt det, så yderligere svar er uden betydning!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)