Jeg går med idéen om at starte egen virksomhed inden for hunde og kattefoder produktion. Er der nogen af jer, der kender et sted hvor man kan få produceret sin egen foder efter min egne opskrifter? eller om i kender nogen der har viden inden for dette område?
tak for dit svar. Jeg har en startkapital på halv million, det er nok ikke så meget, men et eller andet sted skal man starte :-)
Min plan er i starten ikke at købe maskiner og producere det selv, men at finde nogen der allerede producere hunde og kattefoder. Alle råvarerne kommer jeg selvfølgelig selv med. Tror du sådanne virksomheder eksisterer?
Min plan er i starten ikke at købe maskiner og producere det selv, men at finde nogen der allerede producere hunde og kattefoder. Alle råvarerne kommer jeg selvfølgelig selv med. Tror du sådanne virksomheder eksisterer?
Det gør der. Før hed det Arovit, men nu ser det ud til at det er dem her der har overtaget = http://www.cdfoods.com/home Der kan du få lavet dit eget mærke.
mange tak for dit svar Michael, det var lige det jeg stod og manglede :-) mit næste mål er at finde, et laboratorium som kan teste om min opskrift holder. Jeg kontakter lige i første omgang virksomheden som du har givet mig, det kan være de teste det.