Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning af regnskabsprogram.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 52
Fra  Awi Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Håber der er nogle der kan hjælpe og har et svar på mit problem.

Jeg står overfor at skulle flytte regnsskabsprogram, men ved ikke helt hvad man skal være opmærksom på.
Nærmere betegnet skal jeg flytte regnskab fra Dinero og over til web-regnskab.

Kan jeg blot slette alt det bogførte i Dinero, og så starte forfra på bogføringen i web-regnskab?
Og Hvad gør jeg i forhold til de fakturaer jeg har oprettet i dinero, kan de flyttes? eller skal jeg bare printe dem ud og gemme dem?
Når jeg så laver nye fakturaer i web-regnskab, skal jeg så starte med det faktura nummer, der kommer efter den sidste faktura jeg har udsendt?

Håber meget at der er nogen som kan hjælpe :)

MVH Janni

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 08:53

jannijanus:

Hej alle aminoer.

Håber der er nogle der kan hjælpe og har et svar på mit problem.

Jeg står overfor at skulle flytte regnsskabsprogram, men ved ikke helt hvad man skal være opmærksom på.
Nærmere betegnet skal jeg flytte regnskab fra Dinero og over til web-regnskab.

Kan jeg blot slette alt det bogførte i Dinero, og så starte forfra på bogføringen i web-regnskab?
Og Hvad gør jeg i forhold til de fakturaer jeg har oprettet i dinero, kan de flyttes? eller skal jeg bare printe dem ud og gemme dem?
Når jeg så laver nye fakturaer i web-regnskab, skal jeg så starte med det faktura nummer, der kommer efter den sidste faktura jeg har udsendt?

Håber meget at der er nogen som kan hjælpe :)

MVH Janni

Hej Janni.

Det er vi meget kede af at høre - at du ønsker at skifte.

Kan du ikke fortælle mig hvorfor du ønsker at skifte, således vi kan blive bedre ? :)

Jeg kender ikke web-regnskab, men du skal hvert fald tage kopi af de fakturaer du har sendt i Dinero !

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 27. Apr 11
Fra  Awi Skrevet kl. 12:19

Hej Rasmus.

Jeg er faktisk super glad for dinero, for syntes det er nemt at finde ud af og lige til at gå til.
Er faktisk også lidt ked af at måtte skifte.

Jeg har oprettet en hjemmeside med webshop, og med web-regnskab bliver alle mine salg automatisk bogført for mig. Så jeg kommer til at spare en masse bogføringsarbejde i forbindelse med mine salg.
Derudover får jeg både hjemmeside/webshop, regnskab og firma-mail samlet ét sted, hvilket virker mere overskueligt for mig.

Er som sagt ked af at måtte forlade Dinero, men thumps up. Det er et genialt godt program :)

MVH Janni

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 12:26

jannijanus:

Hej Rasmus.

Jeg er faktisk super glad for dinero, for syntes det er nemt at finde ud af og lige til at gå til.
Er faktisk også lidt ked af at måtte skifte.

Jeg har oprettet en hjemmeside med webshop, og med web-regnskab bliver alle mine salg automatisk bogført for mig. Så jeg kommer til at spare en masse bogføringsarbejde i forbindelse med mine salg.
Derudover får jeg både hjemmeside/webshop, regnskab og firma-mail samlet ét sted, hvilket virker mere overskueligt for mig.

Er som sagt ked af at måtte forlade Dinero, men thumps up. Det er et genialt godt program :)

MVH Janni

Hej Janni.

Tusind tak for din feedback - jeg lader den gå videre :)

Til andre brugere :

De andre brugere bogfører salget i puljer ud fra rapporterne fra webshoppen jf. nedenstående guide.

API åbner også til juli som gør det muligt for 3. parts udviklere at lave moduler til Dinero :)

https://dinero.dk/support/guides/fakturering-udenom-dinero/

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 27. Apr 11
Fra  Awi Skrevet kl. 12:46

Håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig med svar på ovenstående...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)