Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

F*** !! Det går ad helvede til med webshoppen:-(

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Birgitte Holm:

Godt og relevant svar fra Kitt.
Du skal bestemt ikke give op!

Mvh.
Birgitte

Naturligvis skal man give op, hvis man ikke egner sig til at være selvstændig og det giver mindreværdskomplekser. Det er simpelthen ikke hensigtsmæssigt at opfordre én til at være selvstændig, hvis ens livskvalitet beror på ens shops success. 

Selv med en verdensklasse webshop, så vil man aldrig få success, hvis man ikke helt grundlæggende har et iværksætter-gen. 

GIV OP!

.. Hvis du føler dig tilstrækkeligt provokeret, så klem ballerne sammen og kom igang! 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 14:55

1. Det er ikke nogen leg at drive webshop - få den nu aktiveret igen, så du kan komme videre. Smid et link herinde, og lad folk kommentere. 

2. Det bliver alt for dyrt, hvis du kun bruger Facebook og AdWords - du må i gang med alle de gratis former for markedsføring også. Så længe du ikke har kunder, har du jo også tid til det. 

Jeg har skrevet et blogindlæg til dig - og andre folk som dig. ;)

Online markedsføring for begyndere: Hit the road - og keep going. 

3.Tjek Brian Brandt - han har skrevet en e-bog om webshops. Du kan downloade den gratis på hans side.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 15:02

Hej,

Nu kan det variere meget fra butik til butik hvad den specifikke grund til salgene ikke kommer er. Ofte er det dog mange af de samme fejl der bliver lavet af nye webshops. Enten er der problemer med CTA, det kan være at siden ikke udtrykker troværdighed nok - eller det kan være at produktbillederne simpelthen bare ikke er gode nok. Der kan dog også være mange andre årsager, men for at man kan lave en "vurdering" af hvad der kan være årsagen, så skal vi nok bruge et link :)

Med det sagt, så skrev jeg tilfældigvis i søndags en kort artikel vedr. 6 råd til bedre konvertering som du eventuelt kan tage et kig på. Det er ikke sikkert at dette kan afhjælpe noget for dig, men hvis det kan så var det måske henvisningen værd.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:55

Du er i en branche, som for alvor er blevet smadret, efter at Zalando er gået ind i den. Kunderne forventer gratis fragt begge veje osv. Det skal du have i baghovedet, når du gør op med dig selv, om det er det her, du vil...

Når du annoncerer med FB eller Adwords, rammer du så de rigtige ord og målgruppen? For noget kunne tyde på, at du desværre ik gør...

Jeg gider ik gætte på, hvorfor din shop evt ik konverterer, for Paypal kan umuligt være den eneste grund. Jeg har lidt på fornemmelsen, at den måske mangler besøgende og trafik, men det er altså blot et gæt... Det er svært at være konstruktiv, når du har valgt at tage din side ned. Prøv at lægge den op, så er der sikkert mange herinde, som gratis kvit og frit vil hjælpe dig videre. Derfra kan du så selv afgøre, om det er tiden og pengene værd, at forfølge din drøm om en tøjwebshop...

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 04:42

Selvfølgelig er det en svær branche. Men det er vel et spørgsmål om at gøre sig klart, at det kræver tid og penge til markedsføring, og om at sælge noget andet til en anden målgruppe. Jeg er da stadig in business, selvom andre tilbyder tekster til 15 øre per ord. ;)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 06:43

Hej,

Du skal bestemt ikke give op. Jeg har selv oplevet noget af det samme. Det har taget mig nok 3 år at opbygge min side, undervejs har jeg lavet MANGE fejl, som har kostet tid og penge, lige nu ser det dog mere positivt ud.

Jeg kan prøve at nævne nogle af de fejl jeg har lavet;

- Forsøget mig selv på Google Adwords (Det gav lidt, men slet ikke nok)

- Forsøget selv at sætte min Facebook side op (har 300+ links, det er ikke mange)

- Valgte en billig SEO løsning med 12 mdr. binding (det kostede mig så lige 12 mdr. hvor der skete NADA! NIX!)

Det bedste jeg har gjort et at kaste penge efter nogle proff SEO folk, som man altid kan komme i kontakt med, de står i dag for alt mit SEO, samt er ved at lave Ad-Words for mig. De har kostede en del penge, og det har taget 3-4 mdr. før deres arbejde bed fra sig ordenligt. Men forsætter mig salg fra sidste mdr., så ser det endelig ud til at der sker noget ! (krydser finger)

Jeg kører selv med dankort, edankort, paypal og ViaBill som betalingsmuligheder. Vil rigtig gerne have Visa kort ind, men det er lidt dyrt synes ja. UNDGÅ bankoverførelse, det har kostet mig lidt dyrt i 3 inkasso sager, som bare ikke giver penge igen :(

vh

//pete45

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)