Det er sådan at jeg overvejer at start en virksomhed men jeg sidder helt fast men vil bare gerne i gang med at sælge noget. Så har du måske et link eller ligne til at jeg kan komme videre med mit forslag til at komme i gang, :)
Undskyld jeg spørger, men regner du dybt seriøst med at folk herinde er her for at dele deres forretningsideer ud? Eller har jeg misforstået indlægget?
I så fald tror jeg i hvert fald lige du skal have revideret noget ;-)
Du har skrevet lignende indlæg før, sidste gang jeg så en tråd med stort set samme titel, der fik du nogen hjernedød gode råd af mange kompetente folk herinde fra Amino - hvad med dem?
Helt ærligt, du stiller stort set det samme spørgsmål og du bringer ikke selv noget frem, du får fantastiske råd med på vejen, hvis ikke jeg husker forkert var det Alei der rent faktisk skrev en step-by-step hjælpeguide til dig, men hvis du bare stiller spørgsmålet IGEN uden at tage de råd med til efterretning, så er det efter min mening, lidt dårlig stil.
Hvorfor finder du ikke på noget? du skrev du kunne lave hjemmesider, webshops og lignende, så kan du jo bare banke noget op og prøve med et produkt eller to, det behøver jo ikke koste alverden og du kan jo tilsyneladende lave det meste selv, så det er bare at komme i gang!
Derudover, prøv at formuler dig mere præcist, det er uklart helt præcist hvad det er du leder efter.