Umiddelbart vil jeg tro at der er tale om en fejl på deres fragtopsætning.
Normalt er det på en webshop muligt at opsætte fragt som "table rates" hvor at prisen for fragt differentieres efter nogle paramentre såsom vægt, land eller pris. "Flat Rate" betyder bare at det er samme pris uanset hvilken vare og hvilket land der sendes til. Jeg vil derfor tro at de har kommet til at sætte deres shipping modul forkert op, det er sandsynligt hvis det er en lille webshop der normalt ikke sender til Danmark. "Flat rate" skulle have været en transportør og "Table rate" og "Fixed" skulle have været leveringsformen, fx "levering til hjemmeadressen".
Jeg gætter på, ud fra notationsformen du benytter dig af, at det kunne være følgende:
TNT er et fragtfirma, ikke kendt i DK, Table Rate henviser til at det er standardprisen for fragt, men ved større mængde kommer der lavere omkostninger, beregningsformen kan varierer. - TNT er nok hurtigere fragt end standarden.
Flat Rate, Fixed, betyder som jeg forstår det at det simpelthen er en fast pris, der ikke ændrer sig.
Hvis TNT er hurtigere fragt end Flat Rate giver det mening, men jeg tror også at de har blandet tingene sammen, for ingen af fragtpriserne ændrede sig ved bestillingen.
Jeg må nok hellere lige skrive til dem, men tak for svarerne :-)