Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underskrift af kapitalforhold

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Nias ApS Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er i gang med at oprette et ApS på webreg og er løbet ind i det problem at kapitalforholdene skal underskrives af bank, revisor eller advokat. Jeg har hverken revisor eller advokat, så jeg skal have min bank til det, og det vil de også gerne gøre, mod timebetaling. Men de siger de skal bruge en kode og et registreringsnummer for at kunne underskrive, men webreg giver mig ingen af delene. Og jeg kan ikke komme videre med registreringen før kapitalforholdene er underskrevet , fortæller webreg mig, når jeg trykker "registrer". Kapitalforholdsiden, hvor der står at der skal underskrives, fortæller ikke noget om hvor eller hvordan der skal underskrives. Er der nogen af jer, der ved hvad jeg skal gøre?

MVH

Aske

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:55

det er normalt nok at banken vil har penge for det og nogen gange vil det så koste lige så meget som hvis man lader en advokat bekræfte og stifte men jeg har ikke hørt de skal ha nogen form for kode fra DIG, de skal ha dit CVR navn under stiftelse og så har banken mig bekendt en egen særlig "digital signatur" som DE bruger til at bekræfte at kapitalen er indbetalt på en konto hos dem

Det er vist sådan at kun få i banken har tilgang til den signatur, så det skal ofte via en chef eller en større filial

Prøv at høre dem om ikke DE selv har netop en sådan elektronisk signatur og se til at de har kopi af stiftelsespapirer

Kom tilbage når du har fundet løsningen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Feb 14
Fra  Nias ApS Skrevet kl. 17:00

Men problemet er, at jeg, så vidt jeg kan forstå det, slet ikke kan komme "under stiftelse" før denne underskrift er på plads i webreg. Jeg kan i hvert fald ikke komme videre derinde uden at få en fejlmeddelelse om at underskriften mangler. 

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 17:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aske,

Da du startede din registrering blev du bedt om at oprette en adgangskode. Det er denne kode banken skal bruge, samt navnet på firmaet (under stiftelse).

Håber det kan hjælpe dig :)

Tilmeldt 20. Feb 14
Fra  Nias ApS Skrevet kl. 17:57

Tak for det. Det prøver jeg :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aske

Hvis jeg var dig vil jeg betale en advokat eller revisor til at gennemgå din oprettelse, hvis du alligevel skal betale din bank. Hermed sikre du dig, at det foregår korrekt, hvis du laver en fejl, er der op til flere ugers behandlingstid for ændringer til en selskabsstiftelse hos erhvervsstyrelsen, plus et ekstra gebyr for evt. rettelser.

DBH Kristian

Tilmeldt 20. Feb 14
Fra  Nias ApS Skrevet kl. 22:56

Hej Kristian

Har du nogen fornemmelse af hvad sådan en gennemgang ville koste?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:00

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Feb 14
Fra  Nias ApS Skrevet kl. 17:40

Løsningen var, som Troels skrev, at banken skulle have virksomhedens navn (navnet på den kladde jeg havde gemt på webreg) og den kode jeg selv havde lavet, da jeg oprettede kladden (som heldigvis kunne eftersendes på mail). Problem solved.

Tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)