Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - kan konti som ikke benyttes til postering skjules?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg skal til at bruge Dineros regnskabs program:-). Jeg har fået oprettet år 2014 årsafslutning. Så nu er jeg klar til at komme igang.

Rigtig mange af de posteringsmuligheder, som der er, vil jeg ikke komme til at bruge foreløbig. Er der mulighed for at man kan skjule disse posteringer? Som jeg ser det, vil det gøre det lettere at overskue. Jeg ønsker ikke at de slettes, da jeg måske engang vil skulle bruge dem.

Mvh.

Christa

Crocca Brugskunst, www.crocca.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25

Dinero's slet funktion er i virkeligheden bare skjul :) den flyttet den over i din papirkurv, og så kan du gendanne den igen på et senere tidpunkt. Papirkurevnen ligger under indstillinger

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 15:52

Crocca:

Hej, jeg skal til at bruge Dineros regnskabs program:-). Jeg har fået oprettet år 2014 årsafslutning. Så nu er jeg klar til at komme igang.

Rigtig mange af de posteringsmuligheder, som der er, vil jeg ikke komme til at bruge foreløbig. Er der mulighed for at man kan skjule disse posteringer? Som jeg ser det, vil det gøre det lettere at overskue. Jeg ønsker ikke at de slettes, da jeg måske engang vil skulle bruge dem.

Mvh.

Christa

Crocca Brugskunst, www.crocca.dk

Hej Christa.

Ikke endnu, vi er kun et skidt på vejen med at "skjule" kontoplanen for dig.

Men hvis du bruger vores crowd - ser du ikke meget til den :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 08:29

Takker for det hurte svar:-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)