Jeg har nu været i kontakt med en række leverandører af Ralph Lauren poloer/skjorter. Men de kan alle sammen kun tilbyde mig custom fit, hvilket ikke er noget jeg mangler lige pt. Jeg søger slim fit, da jeg har fået stor efterspørgsel på den model. Desværre har jeg stadigvæk ikke stødt på nogle, der kan levere denne model til mig, og er derfor ved at give op nu.
Mit spørgsmål til jer er derfor følgende: Er der nogle herinde, der kan levere Ralph Lauren slim fit poloer, eller som kender nogle der kan, eller som kender nogle som kender nogle der kan? Eller er der nogle, der måske har forsøgt sig det samme som mig, og har måtte erfare, er de ikke er til at få fat i uden om RL dem selv?
Forsæt en god aften og tak på forhånd. Mvh. Rasmus
P.S. Det skal lige siges, at jeg har brugt tid på at søge diverse steder, inklusiv her, før jeg skrev dette indlæg :-)
Og er der nogle af jer, der har råd til hvordan man kan komme i kontakt med leverandører? Fordi den eneste måde jeg har haft succes ved at finde leverandører, er folk der har henvendt sig til mig her på Amino...
Hvorfor kaste sig ud i Ralph Lauren? Der er et kæmpe hype om dem ligenu, men også tonsvis af konkurrenter. Hvad kan du gøre bedre, for jeg tvivler på at du kan matche priserne.
Det er selvfølgelig en væsentlig problemstilling.
I første omgang tror jeg det er fordi jeg meget gerne vil starte mit eget.
Har over de sidste måneders tid leget med ideen over en high-end webshop, og da jeg ikke rigtig har kunne finde på noget andet tror jeg egentligt bare jeg har sat mig for, at det er denne vej jeg vil gå