Kravet for kollektiv investering i sammenhæng med investeringsselskaber hvor aktionærene lagerbeskattes årligt er 8 personer - formentlig ud fra ønske om egentlig kollektiv investering
Jeg synes hvis I er nok, at I skal gå til en med forstand på investeringsselskaber og være sikker på hele processen - det er sikkert pengene værd, men mindst 8
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Du svarer jo ikke rigtigt på nogen af mine spørgsmål?
Jeg synes nu John svarer dig på begge dine spørgsmål. For at blive omfattet af ABL § 19 og skattefrihed kræves 8 personer..... Huske at selskabet nok kan blive skattefrit - beskatningen skrev i stedet hos deltagerne.
Jeg vil altid fraråde stråmænd. Jeg kender for lidt til investeringsselskaber men mener da at netop ejerne betaler skat lagerbeskattet -Men igen jeg ved for lidt, tror dog ikke i sig selv at det er korrekt fattet at man som person i princip sparer skat - den går på aktionæren årligt som lagerbeskatning og slut resultatet bliver samme som jeg ser det. Investeringsforeningens største fordel er det kollektive køb - som så også kan være en bagdel
vh John
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER