Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super smart salgsværktøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogen herinde der ved om der findes nogle online værktøjer til kanvas-salg?
Jeg tænker på når man skal "sparke" døren ind hos forskellige butikker, om der er et værktøj der kan bruges, så man kan planlægge sin rute over de butikker man vil besøge dagen i forvejen, som kan gøres på en simpel måde.

Eller er det bare manuelt indtasting på google maps?

mvh.

Mads 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 13:58

Søg efter software til ruteplanlægning/ruteoptimering. Der findes mange programmer, hvor du importerer en liste med adresser, og den giver dig så den mest optimale rute. Ved ikke om der findes nogle gratis muligheder - har kun set professionelle løsninger, som bruges af speditører mm.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 03:44

Jeg har brugt kraks marketsdate til at finde de firmaer som kunne være noget, når de er fundet har jeg blot lavet en rute på google

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 06:17

Mads:
Jeg tænker på når man skal "sparke" døren ind hos forskellige butikker, om der er et værktøj der kan bruges
For en menneskealder siden var der en sælger i fotobranchen der, om ikke fysisk sparkede døren ind, så dog åbnede den på klem, smed en pose rundstykker ind og smækkede den igen. Så ventede han 20 sekunder og entrede derpå butikken som en feteret TV-stjerne. Han var populær og solgte godt Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34

Tak for jeres svar. 

@Jeppe Vestergard: Jeg vil straks søge efter nogle ruteoptimerings programmer / websites, der må sikkert være nogle gratis versioner til at starte med. 

@Thomas Reberholt: God idé med kraks marketsdate, det må jeg tjekke ud.

@Kurt Hansen: Smart metode, men gælder den stadig i dagens Danmark ? :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)