Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bør man få en bogholder eller revisor

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mine kære med amino'er :)

Sagen er ganske kort den, at der for alvor er ved at komme gang i den lille webshop, hvilket er jo rart :) forsætter denne fremgang som jeg har haft de sidste 2 mdr., kan jeg se frem til en 6 cifferet omsætningstal i 2014 (ikke overskud ... desværre Stick out tongue  )  men nu er det ikke sikkert at jeg kommer helt derop.

Spørgsmålet er, hvornår bør man overveje at tage hyrer en revisor eller bogholder, til at hjælpe med at holde 100% styr på alle tal? Hvad har I andre af erfaring / holdning?

Vil lige være hurtigt at nævne, at jeg ikke har 10.000kr at smide efter en revisor eller lign., lige nu og her, derfor er jeg lige på herreres mark, for hvad koster det at få sat en revisor eller bogholder i gang, hvis personen skal kigge div. papirer i gennem osv.

Eller skal man blot holde sig til den online løsning jeg bruger i dag, hvor jeg for få penge har købt mig adgang til et økonomi program på nettet :) og så satse på at det jeg selv indtaster er korrekt :)

venlig hilsen

//pete45

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2117
Skrevet kl. 19:49

Hej "Henrik" eller "Pete45" Smile

Send lige en mailadresse, så skal jeg sende info om en bogholder, jeg kender. Hun trækker ikke tøjet af een. Men alt er jo afhængig af hvad du selv laver.

Personligt: Har prøvet via Amino, at finde revisor. Resultatet: Det skal jeg nok skrive i en email til dig.
Kort fortalt: Jeg laver alt selv.

Johnny

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 21:17

Henrik:

Hej mine kære med amino'er :)

Sagen er ganske kort den, at der for alvor er ved at komme gang i den lille webshop, hvilket er jo rart :) forsætter denne fremgang som jeg har haft de sidste 2 mdr., kan jeg se frem til en 6 cifferet omsætningstal i 2014 (ikke overskud ... desværre Stick out tongue  )  men nu er det ikke sikkert at jeg kommer helt derop.

Spørgsmålet er, hvornår bør man overveje at tage hyrer en revisor eller bogholder, til at hjælpe med at holde 100% styr på alle tal? Hvad har I andre af erfaring / holdning?

Vil lige være hurtigt at nævne, at jeg ikke har 10.000kr at smide efter en revisor eller lign., lige nu og her, derfor er jeg lige på herreres mark, for hvad koster det at få sat en revisor eller bogholder i gang, hvis personen skal kigge div. papirer i gennem osv.

Eller skal man blot holde sig til den online løsning jeg bruger i dag, hvor jeg for få penge har købt mig adgang til et økonomi program på nettet :) og så satse på at det jeg selv indtaster er korrekt :)

venlig hilsen

//pete45

Hej

Det er altid en god ide at få en revisor/bogholder, så tidligt om muligt. Vi hos Fakturamanager.dk oplever tit at iværksætter venter med at få assistance på dette område og det kan hurtigt blive en bekostelig affære, da der så skal bruges tid på at rette op på fejl og mangler i regnskabet. Så mit råd til dig er at komme igang med at få en revisor eller bogholder tilknyttet. Du kan evt. bruge Agera.dk hvor du gratis kan indhente tilbud på denne service. Du er velkommen til at kigge forbi vores hjemmeside, hvor vi tilbyder forskellige løsninger der kan hjælpe dig igang :)

Vh

Tim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44

Hej Henrik 

Jeg vil starte med at blive sat korrekt igang med bogføring også bruge Amino til enkelte spg. omkring fradrag løbende, når der så skal laves årsregnskab og du kan se om der er luft i økonomien, så vil jeg klart anbefale dig at bruge en revisor.

Dbh Kristian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)