Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger navn til ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Grevinge
Tilmeldt 6. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

jeg er ny herinde og er ved at starte et firma op, der henvender sig primært til kommuner. det primære produkt er kurser for par, for at forebygge skilsmisser med alle de belastninger det er for dem, der rammes (familien) men også for samfundet.

Derfor vil vi opfordre flere kommuner at gøre som de gør i fx sverige og norge at tilbyde gratis parkurser til alle par med hjemmeboende børn under 18.

Men vi mangler et godt navn til vores firma - og så kom jeg i tanke om at det måtte være måden jeg kom igang herinde - ved at høre om der er nogle kreative sjæle, der har lyst til at smide nogle ideer på bordet, vi kan arbejde videre med.

spændt på at høre fra jer.

kærlig hilsen

Nina

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:42

Synes det lyder specielt at sælge en sådan slags ydelser til en kommune.. Men nok om det.. Det første jeg kom i tanke om var "ParPar". Måske et lidt sjovt navn, men tænker det er noget som folk kan huske. :-) (.dk-domænet er ledigt)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 17. May 13
Indlæg ialt: 35
Fra  Skejby Trykkeri Skrevet kl. 11:54

Hej Nina,

Det lyder som et spændende projekt. 

Nogle bud på et navne kunne være:

- LevSammen (I/S, APS, A/S)

- Ægteskabet (I/S, APS, A/S)

- Terapeuterne (I/S, APS, A/S)

- ParTerapi (I/S, APS, A/S)

Håber i kan bruge det til noget... :-)

Hvis i får brug for tryksager, er i meget velkommne til, at kontakte os. 

God vind med projektet.

Mvh 

Tobias

Skejby Trykkeri

Mangler du TRYKSAGER?

- Besøg www.skejbytrykkeri.dk

- Kontakt: tte@skejbytrykkeri.dk    

BRUG FOR TRYKSAGER? Besøg Skejby Trykkeri eller kontakt mig på tte@skejbytrykkeri.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)