Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback Online-designer.dk - Køb Færdig design til html sider

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 797
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er sådan at jeg høre flere og flere som er blevet træt af at skulle skrive html/css fra bunden hver gang de starter et nyt site op,

http://online-designer.dk/ 

Jeg giver dig 5% rabat som sagt der er tilbud på nogle af varene.

Rabat koden er: amino5-2014 - Det kan kun brugs EN GANG og det skal bruges end den juni 9, 2014

Jeg vil gerne høre om du har nogle forslag til at kunne gøre siden bedre evt.

- som sagt der kommer flere sådan med tiden,

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 22:20

Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du sælger?

Hvis du sælger themes, hvorfor skal folk så handle ved dig, i stedet for at lave en 1 step Wordpress installation, og dernæst downloade et theme, som du selv har gjort? - Hvad er fordelen ved dit produkt?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:26

Jeg sælger færdig themes som du evt kunne bygge videre på f.eks med bruger log ind eller opret bruger eller andet som du nu gerne vil have på siden.

Forstår ikke helt dit spørgsmål :)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 22:40

Jeg ville blot spørger, hvordan du differentiere dig fra resten af markedet?

Altså jeg tænker hvis jeg manglede et nyt theme, ville jeg nok gå ind på themeforrest eller downloade en af de uendelig mange gratis themes. - hvorfor skal potentielle kunder vælge dig?

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 22:43

Jesper Petersen:

Når nu du selv sælger færdige templates, så kan jeg ikke forstå, at du bruger et gratis-tema til din egen hjemmeside? Hvorfor bruger du ikke et, du selv har lavet? Det sender et helt forkert signal for mig.

Det giver heller ingen mening for mig, at hele din side er på dansk og henvender sig til danskere, men dine templates indeholder engelsk navigation?

Derudover har jeg svært ved at se, hvad det lige præcis er, DU er god til. Der findes jo uendelige konkurrenter, så hvorfor skal man købe hos dig og ikke hos andre?

Der er meget lidt tekst, så det er svært at se hvilken målgruppe, du henvender dig til.

Du mangler også at optimere siden til søgemaskiner.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:48

Martin Laugesen:

Jesper Petersen:

Når nu du selv sælger færdige templates, så kan jeg ikke forstå, at du bruger et gratis-tema til din egen hjemmeside? Hvorfor bruger du ikke et, du selv har lavet? Det sender et helt forkert signal for mig.

Det giver heller ingen mening for mig, at hele din side er på dansk og henvender sig til danskere, men dine templates indeholder engelsk navigation?

Derudover har jeg svært ved at se, hvad det lige præcis er, DU er god til. Der findes jo uendelige konkurrenter, så hvorfor skal man købe hos dig og ikke hos andre?

Der er meget lidt tekst, så det er svært at se hvilken målgruppe, du henvender dig til.

Du mangler også at optimere siden til søgemaskiner.

Jeg arbejder hårdt på at lave et nyt design færdig,. og ja jeg kan godt følge din tanke omkring problemet.

Hvor står den på engelsk?

Jeg mener helt klart at den kode/design jeg har lavet er lige til at ret eller ligne hvis man ønsker at lave noget om, i stedet for at bruge flere timer.

Jeg skal prøv at have fat i den målgruppe som ikke vil lave design selv men vil bare i gang. eller overhovedet ikke gider at kode hjemmesiden men bl.a bare skriv tekst og lig billeder ind på siden.

Ja jeg arbejder som sagt på at optimere siden til søgemaskiner.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:51

Eric - Tekstspot.dk:

Jeg ville blot spørger, hvordan du differentiere dig fra resten af markedet?

Altså jeg tænker hvis jeg manglede et nyt theme, ville jeg nok gå ind på themeforrest eller downloade en af de uendelig mange gratis themes. - hvorfor skal potentielle kunder vælge dig?

Som jeg beskriv lige før: 

Jeg mener helt klart at den kode/design jeg har lavet er lige til at ret eller ligne hvis man ønsker at lave noget om, i stedet for at bruge flere timer.

Der tænker jeg på at evt "kasper" på 14 år kender intet til design eller at kode hjemmesider. så vil jeg bare gør det letter for ham at komme i gang.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:52

Martin mener du ikke at jeg har nogle succes på det market at sælge html design?

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Skrevet kl. 23:09

Jesper Petersen:
Hvor står den på engelsk?

Tag f.eks. dette template: http://online-designer.dk/produkt/arther-blaa/. I selve templatet har du en navigation der hedder "Index, Info, Contact" osv. 

Jesper Petersen:
Jeg skal prøv at have fat i den målgruppe som ikke vil lave design selv men vil bare i gang. eller overhovedet ikke gider at kode hjemmesiden men bl.a bare skriv tekst og lig billeder ind på siden.

Hvordan konkurrerer du så med WordPress 1-click-installer og et dertilhørende gratis tema?

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Skrevet kl. 23:16

Jesper Petersen:
Martin mener du ikke at jeg har nogle succes på det market at sælge html design?

Det er svært at sige. Personligt ville jeg have valgt at bruge en side som https://wrapbootstrap.com/. Her ved jeg f.eks., at de bruger nyeste koder, de er alle responsive og så leverer de stort set alt, hvad man skal bruge i forhold til CSS.

Du kan sikkert godt få succes, men for at få succes, så bliver du også nødt til at forholde dig til konkurrencen. Derfor spørger jeg bare kritisk ind til dit projekt, så du forhåbentlig kan forme din strategi, så du når ud til din målgruppe.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)