Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket produkt skal jeg brande mig med - kom med forslag tak

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg har rigtig mange opgivet import fra Kina af sko, gardiner, sengesæt, jakker og tasker.

Grunden til jeg opgav det var for jeg var bange for copyright og fake produkter og tvivl om kvalitet.

Løsningen er jeg starter min egen brande.hvad er vigtigt når man ønske starte egen brande ?

Jeg vil starte småt med 50-100 produkter for orøve markedet først.

Har du forslag til hvilket produkt heg skulle kaste mig over. Det produkt skal kunne sælges i små butikker til starte med
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 17:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Forslag ud i den blå luft vil ikke hjælpe dig til succes. Selv om jeg lavede en liste med f.eks. sidespejle til BMW, elektriske dyner og oppustelige bøftomater, ville du jo alligevel ikke være mand for at føre det ud i praksis.

Hvis det eneste du har at starte på, er ønsket om at starte "eet eller andet", så synes jeg du skal gøre dig skeløjet og kigge indad: Hvad interesserer dig, hvilke styrker og kompetencer har du o.s.v.

Tilmeldt 3. Jun 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:01
Ja du har ret Kurt.
Men for mig handler det om at vise overfor mug selv, at jeg kan arbejde målrettet og få tingene til lykkes.

Jeg mangler bare et produkt
Fra København
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 39
Fra  VenueGo Skrevet kl. 18:24

Giver Kurt ret. Det er et ret kryptisk spørgsmål.

Lav en liste over produkt kategorier, som du allerede har interesse for. Dette vil også tilføje mere "drive", hvis du ret faktisk synes at det er spændende produkt, som du i forvejen benytte meget tid på f.eks. hvis du går meget op TV udvikling.

Herefter kan du reflektere over, om der er et stort behov og huller i de brancher, hvori dine produktforslag befinder sig.

god vind og god kamp! glæder mig til at se, hvad du finder på.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)