Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Effektiv online markedsføring som virker – hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Smørum
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 48
Fra  re-ports ApS Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Er der nogle som har god erfaring med markedsføring af online produkter.

Hvad virker og hvordan får man mest for pengene.

Eventuelt nogen som kan anbefale en ekspert i online markedsføring.

Vores produkt re-ports.dk er en regnskabsrapporterings app til e-conomic, som automatisk genererer rapporter, grafer, statistikker m.m.

Målgruppen er små- og mellemstore virksomheder, som har behov/ønske om at følge virksomheden regnskabsmæssige og økonomiske udvikling, med en professionel, god og let forståelig rapportering, uden at de behøver at afsætte ressourcer til at genererer en sådan rapportering.

re-ports.dk koster kun fra kr. 29,- pr. måned.

Ideer, forslag og henvisninger til eksperter vil være en hjælp.

Tak.

www.re-ports.dk

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Søren,

Jeg vil gerne give mit bud, da jeg har en smule erfaring med markedsføring af online produkter.

Udfra jeres hjemmeside, synes jeg det er lidt svært at danne sig et lynindtryk af, hvad I tilbyder. Her er et par ting i kan gøre/fremhæve:

1. Lave en video der kort viser hvad man før.

2. Lave en gratis prøveperiode

3. Eller endnu bedre, lave en light version, som folk kan downloade gratis. 

4. Lav et bruger login til en test side, så folk kan prøve jeres software/dashboard med det samme.

Til sidst så husk, at folk ikke vil købe "Perfekt rapportering" eller et "Fantastisk Dashboard".. Folk ved jo slet ikke hvad disse begreber er, så hvorfor skulle det interessere dem?!

Folk vil til gengæld godt købe "Bedre overblik over deres økonomi" ala "Har du også svært ved at gennemskue tallene i dit E-conomic?" eller endnu bedre "Mads har e-conomic og han er rigtig glad for det. Men hver gang han logger ind så ser han en masse tal som han ikke helt forstår. Kassekladde, modposteringer og resultat uden moms og afskrivninger... Mads var lige ved at opgive at e-conomic og outsource opgaven til en dyr revisor, der skulle have 25K om året for at håndterer hans regnskab! (Vis en mand der er ved at gå op i limningen). Men i stedet fandt Mads re-ports.dk Dette nemme stykke software hjælper Søren med nemt og bekvemt at overskue hans økonomi. Han slipper for at kigge på afskrivningstal og afgiftersresultater bla bla.. Det eneste han behøver nu er at se på de pæne grafer, der kort og godt viser ham hvor meget han tjener hver måned. Prøv selv gratis i 60 dage eller download vores gratis version her."

Ovenstående var bare skudt af fra hoften. You get the point Smile

Håber det hjalp en smule? Venlig hilsen Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tue er spot on.

I får desværre hverken formidlet fordelene ved produktet, eller hvad produktet overhovedet er.

Teksterne er fulde af fejl og slet ikke gode nok.

Få lavet en explainer video og gør det helt klart på et prominent sted på forsiden, at I sælger en brugervenlig udvidelse til e-conomic, der giver nemt og hurtigt overblik over økonomien.

Forsidens vigtigste CTA skal være demoen - der dog desværre loader alt for langsomt.

Jeg må også sige, at demoen bestemt ikke i min begrebsverden er hverken nem eller overskuelig. Med det felt af konkurrenter, I er oppe imod, er brugervenligheden og designet simpelthen bare ikke godt nok. Jeg forventer en langt, langt mere smooth løsning i 2014 - og det tror jeg faktisk, at samtlige jeres potentielle kunder gør.

Vær meget skeptiske, hvis nogen tilbyder jer succes, bare de får lov at varetage hjemmesiden og markedsføringen.

Fra Smørum
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 48
Fra  re-ports ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres ideer og kommentarer, som vi vi vil gøre brug af.

Vi har rettet tekst fejl og gjort Demo versionen mere tydelig, men en knap på forsiden som føre direkte ind til Demo versionen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)