Jeg gik i luften med www.design-livingnordic.com for ca.6 mdr. siden og hsr prøvet lidt " gør-det-selv" seo men jeg er endnu ikke fundet af google. Jeg har lavet lidt linksbuilding og lidt blogging med der sker ikke rigtig noget.
Er der nogle som kan komme med nogle trick til hvad jeg skal gøre eller om det er proffer der skal hjælpe mig lidt?
Har du udvalgt dig nogle keywords du fokuserer på? Mit bedste råd er at sætte dig godt ind i tingene. Tjek evt denne guide, den brugte jeg selv meget i starten. Og ellers kan linkbuildingbogen anbefales.
Når du så er godt inde i alt omkring SEO kan du vurdere om du selv vil bruge tiden på det, og i så fald ved du hvad der skal gøres. Og ellers kan du få et ekstern bureau til at gøre arbejdet, og selv være meget med indover, med den viden du har fået fra hhv. guiden og linkbuildingbogen. Good luck (-:
Der er mange ting, du kan gøre, selvom jeg kun har set helt overfladisk har set på din side.
Fx har du et nyhedsbrev, men der står newsletter i stedet for nyhedsbrev - der er plads til billede, men der er ikke noget billede - der står ikke et ord om, hvorfor jeg skal tilmelde mig, eller hvad nyhedsbrevet handler om. Får jeg fx rabat - tips - inspiration? :) Nyhedsbrevet er heller ikke fremhævet med hverken hello bar eller pop up box. Håber, du kan se, hvad jeg mener. :)