Det er godt nok et anderledes design du har fundet dig der? :) Svaret til dit spørgsmål er: Du bør kunne finde en gut herinde som kan lave en fed shop til dig, for max. 10.000,- Hvis ikke det lykkedes dig, så send mig en besked, og jeg vil sende dig videre til min webmand. Han er super skarp til sådannoget her, og også rimelig billig.
Og snakker vi en pris på 30000 kr.? Eller vil det kunne lade sig gøre for 6-7000 kr.?
Mvh Tobias :)
Nu er det ikke for at underbyde andre, kan også sagtens være at der er et eller andet vigtigt jeg har overset - men tror jeg umiddelbart ikke.
Afhængig af hvorvidt den skal være responsive, fluid eller statisk, og hvor meget af det der skal være dynamisk (altså så du kan ændre det direkte fra kontrolpanelet, i stedet for at man skal ændre i koden) varierer prisen selvfølgelig.
Designet kan jeg desværre ikke stå for at lave, da jeg ikke har de nødvendige kompetencer til dette.
Men jeg ville kunne stå for programmeringen til mellem 1000-3000 kr. afhængig af hvilke features der skal være, og hvor meget at det der som sagt skal være dynamisk content.
Det vil selvfølgelig være med tilfredshedsgaranti og inden for rimelig tidsgrænse.