Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville webshop ala denne koste..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Går med en lille drøm om at starte en, og min første, webshop op med trænings t-shirts, tanktops og hoodies. 

Hvad ville det koste at få en hjemmeside ala denne http://www.workforit.org/ .. Bare som webshop.

Og snakker vi en pris på 30000 kr.? Eller vil det kunne lade sig gøre for 6-7000 kr.?

Mvh Tobias :) 

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 22:25

Hej Tobias,

Det er godt nok et anderledes design du har fundet dig der? :) Svaret til dit spørgsmål er: Du bør kunne finde en gut herinde som kan lave en fed shop til dig, for max. 10.000,- Hvis ikke det lykkedes dig, så send mig en besked, og jeg vil sende dig videre til min webmand. Han er super skarp til sådannoget her, og også rimelig billig.

Frank

Tilmeldt 3. Jun 14
Skrevet kl. 22:31

Hej Frank

Tak for dit svar! 

Ja, et noget anderledes design, men syntes det ser fedt ud :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 22:32

Hey Tobias,

Jeg vil mene, at jeg godt kan lave en side med samme egenskaber for omkring 7-7500 kr.

Skriv gerne på info@kiranan.com, hvis du har lyst til at tage en lille snak omkring det hele.

Med venlig hilsen,

Kiranan V.

Tilmeldt 3. Jun 14
Skrevet kl. 22:57

Hej Kiranan

Tak for dit svar!

Lyder som en okay pris. 

Skal lige have styr på alt det praktiske før jeg evt. kontakter dig :)

Mvh Tobias

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 23:13

Tobias Jensen:

Hej Aminoer,

Går med en lille drøm om at starte en, og min første, webshop op med trænings t-shirts, tanktops og hoodies. 

Hvad ville det koste at få en hjemmeside ala denne http://www.workforit.org/ .. Bare som webshop.

Og snakker vi en pris på 30000 kr.? Eller vil det kunne lade sig gøre for 6-7000 kr.?

Mvh Tobias :) 

Nu er det ikke for at underbyde andre, kan også sagtens være at der er et eller andet vigtigt jeg har overset - men tror jeg umiddelbart ikke.

Afhængig af hvorvidt den skal være responsive, fluid eller statisk, og hvor meget af det der skal være dynamisk (altså så du kan ændre det direkte fra kontrolpanelet, i stedet for at man skal ændre i koden) varierer prisen selvfølgelig.

Designet kan jeg desværre ikke stå for at lave, da jeg ikke har de nødvendige kompetencer til dette.

Men jeg ville kunne stå for programmeringen til mellem 1000-3000 kr. afhængig af hvilke features der skal være, og hvor meget at det der som sagt skal være dynamisk content.

Det vil selvfølgelig være med tilfredshedsgaranti og inden for rimelig tidsgrænse.

Mvh Jonas 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)