Jeg står og skal vælge uddannelse (KBH) og har altid holdt af markedsføring og måden man kan afsætte produkter, brande og alt det i den dur. Men jeg synes virkelig ikke, det er let at finde en uddannelse der rent faktisk fokuserer på det? Det tales altid i teoretiske termer indenfor virksomheds kommunikation internt og eksternt og det lyder som de meget konsekvent ikke er meget for at bruge det ord som jeg leder efter; nemlig markedsføring!
Jeg har altid tænkt at HA. Kommunikation er det tætteste jeg kommer på en akademisk uddannelse der kan lære mig om markedsføring, men jeg er i tvivl om jeg tager fejl? Selvfølgelig er det meget teoretisk i og med det er universitetet, men handler det overhovedet om markedsføring? Beskrivelserne af uddannelserne synes en anelse kryptiske og jeg kunne rigtig godt tænke mig at snakke med en som har studeret denne linje og måske kan fortælle mig, hvordan det foregår? :-)
Ellers... Når jeg siger markedsføring, hvilken uddannelse siger i så?
Tak på forhånd! Håber i kan hjælpe (det er ved at være oppe over) ;-)
slet ingen som har studeret på fx cbs og har nogle tilføjelser?
Har du overvejet at drage ud i "verdenen" og se ud over København (jeg er helt med på at København er dejlig, men det er Jylland så sandelig også), fx på Fyn og Jylland? Kig engang på følgende HA i Odense; http://sdu.dk/Uddannelse/Bachelor/ErhvervsoekonomiStratKommOde
Jeg skal selv læse HA i Esbjerg, så jeg tror ikke at du er helt forkert med uddannelsesvalget :)
Jeg må ærligt indrømme jeg er rimelig fastlåst på mit valg af by! Men lyder ellers også som en god HA variant du linker der :-) Jeg tror jeg forsøger at henvende mig til CBS for at høre, hvilken de mener er mest egnet til mig.