Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandler af mobiltelefoner (tellmore)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg går med tankerne om at starte min egen butik, og er derfor ude og samle informationer ind.

Det som jeg er kommet frem til indtil videre er en butik som hovedsaglig sælger tøj til fyre/mænd i alderen 16-30år, og samtidig er forhandler af mobiltelefoner.

Af tøjmærke ønsker jeg at Von Dutch skal være det bærende mærke, er ikke helt fast besluttet på de andre mærker, men tænkte på at snakke med leverandøren, og spørge dem om hvad de mener der bør være af mærker sammen med Von Dutch.

Har i nogle ideer til mærker som er populære blandt unge?

Hvad angår salg af telefoner, så mener jeg at Tellmore er et stærk brandt blandt de unge, men er ikke klar over om man kan blive forhandler af Tellmore. Er der nogle er jer der ved det? Er der et andet selskab som jeg burde tage ind istedet? Hvad skal der til for at blive forhandler af mobiltelefoner?

har i nogle råd/fif til mig? Hvad synes i om ideen at sælge tøj og mobiltelefon i samme butik?

På forhånd tak for hjælpen

Mvh

Benji

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 19:39

Telmore er jo et online firma, som der kan man jo ikke blive forhandler...

Jeg tror ikke rigtigt på konceptet, jeg tror det vil være halvhjertet med både tøj og mobiler.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 19:49

Jeg må sige at jeg heller ikke har meget tiltro til konceptet. Jeg har svært ved at forestille mig at man kunne ende i en situation hvor man tænkte "hmm jeg tror da lige jeg skal have nye bukser" gik på en webshop og så tænkte "hmm nye bukser så skal jeg da også have en telefon".

Jeg tror simpelhen ikke der vil være noget synergi mellem de to typer produkter. Til gengæld tror jeg det kan skabe en smule forvirring hos brugerne, som jo nok vil koste konvertering.

Men det kan jo godt være at jeg tager fejl, jeg falder jo nok ikke lige indenfor målgruppen :)

Peder 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)