Jeg har været så dum og købe en vare til mig firma fra en privat person. jeg overførte pengene 7-5-14 og hun ville sende dem dagen efter. dagen efter sender hun mig et trace nummer, men det er forkert.. får først fat i hende 3 dage efter.. hun vill gå på posthusetdagen efter, hvor hun skrev at hun havde gjort det forkert, så hun have sendt den igen, og sender mig billed af kvittering og trace nummeret. 1 uge efter, pakken er stadig ikke dukket op, og jeg forsøger at få fat i hende, men intet svar. prøver post dk, men de kan ikke finde trace nummeret i deres system :-( og det er hende der skal lave en eftersøgning af den. får fat i hende efter yderlige 2 dage, og hun vil gå på posthuset og efterlyse den. 2 dage efter får jeg besked fra hende at den er efterlyst. har nu 1 uge efter forsøgt at komme i kontakt med hende igen, men stadig ingen respons :-( Dennis |
Tjek om hendes oplysninger er korrekte og giv hende et besøg. Vær venlig og hold dig i det hele taget indenfor lovens rammer. Samtidigt har du sat din telefon til at optage lyd via diktafon funktionen. Taler hun over sig, har du noget i hånden til en evt politianmeldelse :)