Har du lyst til at eje halvdelen af min turistavis, så er det måske dig, jeg leder efter. Når du hører ordene "grafiker med forretningsforståelse", nikker du indforstået. Når du hører ordet "sommerferie", ved du ikke rigtig, hvad der tales om - men du ser for dig, at det må åbne mulighed for at tjene nogle penge på turisterne. Når du hører ordet "Thy", tænker du: "Ja, jeg elsker det!" Når du hører ordet "løn", tænker du: "som fortjent". Når du hører ordet "medejer", tænker du: "så må jeg også gøre en ordentlig indsats." Når du hører ordene "flere opgaver", tænker du: "jeg kan godt presse dem ind mellem dem, jeg har i forvejen." Min turistavis udkommer 10 gange i sommer (på 3. eller 11. år afhængig af, hvordan man ser det). Der er allerede solgt annoncer nok (og salget er ikke slut endnu) til at den helt sikkert giver fint overskud. Du kan ikke leve af at eje halvdelen af min avis, men du kan tjene en hæderlig hyre - især i de følgende år, for i år får du udbetalt en del af din hyre som andele i avisen. Din opgave bliver primært grafisk arbejde og annoncørkontakt. Derudover finder vi i fællesskab ud af, hvordan dine kompetencer matcher mine. Hvis du er interesseret i at indgå en lang, forpligtende aftale og spendere noget tid i Thy hver sommer, så ring 28 14 84 03. Hvis du "blot" er en freelance grafiker, der er ude efter løse opgaver - så ring et andet sted hen :-) - jeg er kun interesseret i at finde en kommende medejer. Venlig hilsen Hans Stokholm Kjer |
Del gerne med dine grafikervenner.
Hans