Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatisk start af annonce kampagne på Facebook?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har åbenbart en annoncekampagne på facebook kørende - som jeg IKKE har startet:

"Denne annonce er oprettet via promovering af Synes godt om-tilkendegivelser for din side. Annoncer for Synes godt om-tilkendegivelser for en promoveret side kan ikke redigeres i Annonceadministrator.

Jeg har ikke sat denne igang - og den kan kun redigeres via indblik... Men når jeg forsøger at stoppe det - må jeg ikke for facebook... Der er åbenbart et budget på 2800 og der er brugt 1200 :O
YIKES!!

Hvordan stopper jeg dette? For facebook vil åbenbart ikke hjælpe...

 
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

OG nu er det sket igen!!!
En kampagne er startet op helt automatisk!!

Facebook har hævet forbrugsloftet - kampagner starter op automatisk og jeg kan ikke lukke kortet.
Det eneste facebook siger er at jeg skal ændre koden...

øh - ville en hacker  hacke sig ind på kontoen og lave en facebook kampagne?? Som giver mig likes?? Godt nok nogle dyre likes - meeeen alligevel... 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi

Det lyder til, at der er en anden bruger, som har adgang til at bruge din annoncekonto på Facebook - f.eks. en kollega.
- Prøv at gå ind på Facebook.com/ads/manage => Indstillinger => Og se, om der ikke står en anden person end dig på listen over brugere.

Facebook køber ikke annoncer automatisk, så hvis ikke det er ovenstående, der er sagen, så har du på en eller anden måde selv klikket "Promovér min side" eller en anden har adgang til din Facebookprofil. 

En nem løsning er, at fjerne dit visakort som betalingskilde på annoncekontoen under Fakturering => Betalingskilder
- I så fald er du om ikke andet sikker på, at der ikke kan trækkes flere penge. 

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Der er ikke andre der kan det... Der er ingen der har sat noget som helst i gang - ej heller mig. 
Men nu har jeg ændret koden, og vi forsøger så at se hvad der sker fremover. 

OG jeg har forsøgt at fjerne visa kortet - men så siger "facebook" at jeg skal komme med et andet kort.
- Så er jeg jo lige langt. Eller er der et andet sted det kort kan fjernes?  :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)