Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med din mening! I/S Sælge service omkring Google places

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino
En kammerat og jeg går og leger lidt med tanken om at starte en virksomhed.
Virksomheden skal hedde Firmafortegnelse og stiftes som et I/S.
Det vi i Firmafortegnelse så vil sælge er en serviceydelse. Nemlig Google Places fortegnelser til små og mellemstore virksomheder.
Udover en Google Places fortegnelse får kunden også et komplet tjek samt opdatering af andre fortegnelser hvis nødvendigt på virksomhedsregistre som Krak, Gulex osv.
Alt dette skulle koste noget i stil med 899,-??

- Hvad syntes i om idéen? Den er selvfølgelig set et par gange før, her er prisen bare meget lavere + man får lidt mere for pengene end bare en simpel Google Places fortegnelse man alligevel selv kan lave på 5 min.

- Hvad med navnet på virksomheden? Er det for gråt og kedeligt?

- Tror i folk ville ringe til Firmafortegnelse eller vil de hellere selv sidde med det?

På forhånd tusind tak for jeres hjælp!

Matias

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:52

Min tese om disse typer af virksomheder er, at de ofte gør brug af telemarketing og derfor opsøger kunden aggresivt med "et godt tilbud".

Tror det vil være svært for Jer at finde kunder uden at opsøge dem selv - Men når det så er sagt, så er det da en fin idé,  nu hvor I har en lidt anden approach til markedet. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09

Tak for dit svar! Jeg må sige, at jeg er helt enig. Kunderne opsøger os nok ikke af sig selv, desværre! Så ja vi er nok derfor nød til at bruge telemarketing hvis der skal penge i kassen. Men det kan man vel også gøre på en ordentlig måde uden at fornærme nogen? Eller hvad?

Matias

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 18:23

Matias Nymand:

Tak for dit svar! Jeg må sige, at jeg er helt enig. Kunderne opsøger os nok ikke af sig selv, desværre! Så ja vi er nok derfor nød til at bruge telemarketing hvis der skal penge i kassen. Men det kan man vel også gøre på en ordentlig måde uden at fornærme nogen? Eller hvad?

Matias

Helt sikkert! I skal selvfølgelig bare være opmærksomme på, at I så skal igang med at ringe til virksomheder, hvor de fleste nok ikke gider høre på Jer, selvom I er nok så venlige.. Eller alternativt budgettere med, at I har et call-center tilknyttet.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)