Nogle der kunne have en interesse i at få et gæsteindlæg fra mig. Du bestemmer mere eller mindre selv hvad det handler om, bare jeg må få signatur i bunden af indlægget, med link til min side www.billigventilator.dk .
Kan det ikke bedre betale sig at gæsteblogge på nogle relevante hjemmesider - du risikerer, at for mange irrelevante links ligefrem skader din hjemmeside.
Hvis du kan skrive et knaldgodt indlæg med reel og brugbar information, samt vedlægge et billede på min. 660 px i bredden, så har jeg en side du kan få et indlæg på. Siden har p.t. 25.000 besøgende om måneden og omhandler alt indenfor hus og have.
Skriv til mig på kontakt (@) boligvogter.dk
Ejer https://teleguiden.dk - en sammenligningsside til bredbånd og telefoni. Uddannet datamatiker i 2027.
Vær rar at tage direkte kontakt med trådstarter, hvis I ønsker at gøre brug af tilbudet.
På forhånd tak.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn