Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.Knivblokken.dk - Ny Webshop.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 24
Fra  T. Hornbæk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere!

Jeg har startet knivblokken.dk som er en webshop der har til formål at samle alle større knivbrands i en webshop. Der er selvfølgelig et strykke ved endnu, men nu er hjemmesiden LIVE.

Jeg ville blive rigtig glad hvis i ville give noget konstruktivt feedback til min side. Jeg ved godt der mangler en masse tekst til produkterne, og jeg ved de er vigtige i forhold til SEO, og de kommer lige så langsomt på. 

På forhånd tak :)

www.knivblokken.dk

Thorbjørn Hornbæk Jensen

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 10:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan starte med at fjerne slideren og bruge produktbilleder i samme format, så produkterne bliver alignet korrekt.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 10:57

Hej Thorbjørn,

Hvorfor skal man se dit logo 2 gange over fold? (banner og slider)

Som skrevet herover, kunne det pynte at få allignet alle produktbilleder/tekster ordentligt.

Jeg savner også c2a på forsiden. Hvorfor er man tvunget til at klikke ind på produktet for at købe det? Der skal helst være så kort vej (få klik) til købet som muligt.

Din footer virker ikke ret godt på mig. Det virker for komprimeret i hver side og for tomt i midten (ved g+ logoet). Jeg ville nok dele den op i 4 bider i stedet. Få delt de mange links i venstre ud på 2 kolonner, og så sociale medier, og så betalingskortlogoerne. Dem ville jeg i øvrigt give farve ved mouse-over. Og så få fjernet det dandomain logo.

Du skal også arbejde meget kraftigt med produkttekster.

Når jeg går ind på produktet "ideal santokukniv 18 cm", står førprisen med grå og rød. Jeg tænker, hele førprisen skal være rød.

C2A knappen på produktniveau ville jeg i øvrigt lave om til samme grønne farve som cirklen ved indkøbskurven i headeren.

Det røde tilbudsikon "%" forstår jeg ikke. Jeg ville ændre "%" til enten antal procent man sparer, eller til teksten "tilbud".

Når jeg har tilføjet et produkt til kurven og vil til kassen, skal jeg tænke mig om for at finde den lille pil i bunden af den grå cirkel, når jeg holder musen over indkøbskurven i headeren. Jeg ville da få lavet den grønne cirkel klikbar, så man bliver sendt til checkout, når man klikker på den.

Håber det kan bruges.

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13

Siden ser okay ud men ikke noget jeg nu vil forbinde med mærkebrands den virker undskyld udtrykket mere discountagtig, men det er selvfølgelig min mening.

Din udsalgs pris på ideal urtekniv udsalgskniv er den samme som før prisen

vh Jacob

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:22

Flot side, og lækre produkter.

Jeg savner dog produktbeskrivelser. Træsorter på skaft og skærebræt, knivblok.

Og hvad er en "Pyndtekniv"?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Mar 14
Fra  T. Hornbæk Skrevet kl. 11:44

Hej Jacob.

Mange tak for dit svar.

Der er en grund til at alle mine billeder ikke er kvadartiske, hvilket ville være rigtig smart. http://www.knivblokken.dk/shop/global-g-2-chefkniv-185p.html

Hvis du trykker på biledet, så har du mulighed for at zoome Helt tæt på billedet og bevæge musen rundt. Den effekt opnåes ikke ved et kvadartisk billede...Spørg mig ikke hvorfor. Jeg har snakket med Dandomain, og det er ikke noget der kan ændres uden en designer. Så hvorfor ikke gøre alle mine billeder aflange? - Det er et problem når jeg fx. vil sælge en Knivblok.

Ang. Slideren. Mener du generelt det er dumt at have en slider på  sin forside eller mener du jeg skal lave nogle bedre billeder?

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 11:59

Du er simpelthen nødt til at finde en løsning med de billeder - de ødelægger det visuelle indtryk fuldstændigt. Kan du ikke bare lægge de aflange billeder på en kvadratisk hvid baggrund?

Alle undersøgelser viser, at sliders er dræbende for en sides konverteringsrate, så den skal bare væk, væk, væk.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Mar 14
Fra  T. Hornbæk Skrevet kl. 12:11

Hej Lars

1000 tak for det fyldestgørende svar. 

Grunden til at jeg har indsat mit logo 2 gange er fordi det "alm" logo tilpasser sig forskellige skærme og forskellige logoer. Så stod det i slideren i samme format altid. Men du har nok ret i at det skal væk. Det får det også til at se lidt discount-agtig ud.

c-2-a knappen har jeg selv bedt om at få fjernet. Men det er nok fordi jeg aldrig selv har brugt den, så virkede den overflødig. Men jeg får den sat tilbage i grøn.

Billederne kunne godt have en tekst om at man skal trykke, for at se den lækre zoom-effekt. Og måske en ramme så det ikke ser så tomt ud. Linksne i venstre side kan jeg desværre ikke dele op i flere kolonner uden en designer. Jeg kan tilgengæld tilføje flere sociale medier, og få det til at fylde lidt mere.

Det med ideal santokukniven ville de prøve at rette, det plejer at køre automatisk. Alle c-2-a vil blive skiftet til grøn i løbet af dagen. Jeg ved ikke helt om jeg kan ændre %-tilbudsikonet. Jeg prøver at få det fixet.

Det er åbenbart heller ikke lige til at få ændret den lille pil. Men jeg prøver at få det fixet uden designer.

Det kunne virkelig bruges. Igen TAK.

Thorbjørn

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Mar 14
Fra  T. Hornbæk Skrevet kl. 12:45

Hej Jacob

Jeg får lige undersøgt hvad jeg kan gøre ved det.

Tak for hjælpen.

Thorbjørn

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)