Hej Thorbjørn,
Hvorfor skal man se dit logo 2 gange over fold? (banner og slider)
Som skrevet herover, kunne det pynte at få allignet alle produktbilleder/tekster ordentligt.
Jeg savner også c2a på forsiden. Hvorfor er man tvunget til at klikke ind på produktet for at købe det? Der skal helst være så kort vej (få klik) til købet som muligt.
Din footer virker ikke ret godt på mig. Det virker for komprimeret i hver side og for tomt i midten (ved g+ logoet). Jeg ville nok dele den op i 4 bider i stedet. Få delt de mange links i venstre ud på 2 kolonner, og så sociale medier, og så betalingskortlogoerne. Dem ville jeg i øvrigt give farve ved mouse-over. Og så få fjernet det dandomain logo.
Du skal også arbejde meget kraftigt med produkttekster.
Når jeg går ind på produktet "ideal santokukniv 18 cm", står førprisen med grå og rød. Jeg tænker, hele førprisen skal være rød.
C2A knappen på produktniveau ville jeg i øvrigt lave om til samme grønne farve som cirklen ved indkøbskurven i headeren.
Det røde tilbudsikon "%" forstår jeg ikke. Jeg ville ændre "%" til enten antal procent man sparer, eller til teksten "tilbud".
Når jeg har tilføjet et produkt til kurven og vil til kassen, skal jeg tænke mig om for at finde den lille pil i bunden af den grå cirkel, når jeg holder musen over indkøbskurven i headeren. Jeg ville da få lavet den grønne cirkel klikbar, så man bliver sendt til checkout, når man klikker på den.
Håber det kan bruges.
KH. Lars