Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndtering af indkomne fakturaer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er der nogen, som kan anbefale et godt system til håndtering af indkomne fakturaer? Vi modtager fakturaer i hardcopy (med almindelig post) og pr e-mail (typisk i pdf format). Ville være fedt, hvis vi kunne finde en løsning (ikke alt for dyr) hvor kan scanne de fysiske fakturaer, så de "læses" af systemet og overføres direkte til vores ERP (vi bruger Axapta), og hvor de fakturaer som kommer via e-mail ligeledes "læses" automatisk (dog uden at skulle scanne) og overføres.

Vi har kigget på en løsning fra Canon, men den koster kr. 100.000/120.000 at implementere, hvilket er for dyrt.

Håber nogen kan pege mig i den rigtige retning.

Mvh

Niels

PS: Vi har ca 6.000-7.000 fakturaer om året.

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:29
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 01:01

Hej Niels

Hvilket økonomisystem anvender du?

Mvh Antonio

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 05:46

Hej Antonio

Vi bruger Axapta, men en lidt gammel version (v. 3).

Mvh

Niels

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:39

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Sorø
Tilmeldt 3. Jun 14
Indlæg ialt: 21
Fra  DOBSON - Regnskaber & Bogføring Skrevet kl. 10:22

Hvis du alligevel kører med så 'gammel' en version af Axapte, hvorfor så ikke skifte til f.eks. E-conomic der tilbyder en udemærket indscanning for ganske få penge. Her overfører man via en speciel mailadresse og indlæser direkte i systemet. Det eneste det kræver for at håndtere din hard copy bilag, er en printer med scanner funktion :-)

Jeg arbejder på denne måde for en del af mine kunder, og det fungerer faktisk rigtig godt!

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:27

Kan ikke andet end at anbefale; http://www.dokit.dk/side10145.html. 

DOKIT Nova er et super let program, også let for alle medarbejdere, når en faktura skal godkendes, også slipper man for alt papiret, da fakturaen automatisk ryger i systemet direkte fra din mail. :-)

MVH.

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:16

Hr Kronborg:
også slipper man for alt papiret, da fakturaen automatisk ryger i systemet direkte fra din mail. :-)

Hjælper jo ikke opretter da det drejer sig om hard copy - papirs fakturaer - der kommer med posten Skype-Giggle

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:41

Der følger også scanner+scanner program med, så du hurtigt kan indlæse hardcopy.

Men dog, de fleste virksomheder vil hellere sende på mail, så sparer de porto og oftest sparer man også selv et gebyr

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)