Jeg har en hjemmeside, som jeg har købt igennem USA. Jeg er dog i tvivl om en hjemmeside hører under en ydelse eller en vare? Og hvordan skal jeg bogføre og indberette dette til SKAT?
som udgift - ydelseskøb fra uden for EU og med indberetning af importmoms ydelseskøb hvilket de fleste regnskabsprogrammer bogfører korrekt hvis de har en konto for Ydelseskøb fra uden for EU
Mit regnskabsprogram bogfører det ikke som ydelseskøb. Jeg er mest forvirret omkring hvilken rubrik jeg skal indberette det i? Og er det fakturabeløbet eller 25% af dette?
25% af samlet beløb - men der er noget galt - for du bruger nu nok ikke et rigtigt regnskabsprogram og der ud over er det forklaret i det første link helt præcist hvordan importmoms udregnes og indberettes
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Tak :-) er det noget du har kendskab til? Har været lidt inde og kigge på det, men kan ikke se noget om systemets opstilling osv. Har feks prøvet summasummarum og det kunne jeg ikke finde ud af.