Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IVS selskab, 499 kr. - Efterspørgsel?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har lavet en side hvor man igennem en masse formularer kan udfylde alle oplysninger til brug ved stiftelse af et IVS selskab, og derefter betale for det.

Derefter vil jeg udfylde alle dokumenter til selskabet, og sende det pr. post til kunden, som så derefter blot underskriver og sender det til Erhvervsstyrelsen i en medfølgende frankeret kuvert.

Det er jo ikke nogen "big deal" at lave papirerne, men i og med jeg ser at der er mange der er helt grønne på området, og sikkert skal bruge flere dage på at sætte sig ind i hvordan man laver vedtægter, stiftelsesdokument osv. så tænkte jeg at der måske var efterspørgsel efter dette?

Jeg ser at advokater tager over 1000 kr. for at stifte dem - Forståeligt, for de skal jo også have en stor løn, men det er jo ikke noget større job for den normale dansker.

Tror I der ville være efterspørgsel efter dette? Eller ville I bruge det hvis I skulle oprette et IVS selskab? 

På forhånd tak.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror nogen vil benytte sig af det ja - jeg vil dog anbefale en forsikring for det tilfælde at du skulle lave en eller anden skrivefejl som kunne betyde at en stiftelse skulle gå om, eller nogen hævdede at I jo "havde aftalt noget andet"

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Ja klart, jeg må selvfølgelig lige få lavet nogle betingelser som er skudsikre, og hvis jeg laver en fejl, tænker jeg selvfølgelig også at udrette den med nye dokumenter, uden omkostninger :)

Men tak for det! Så er der er en thumbs up indtil videre! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart tror jeg at denne type virksomhed vil kræve at du bliver registreret som selskabsfabrikant hos Erhvervsstyrelsen.....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan få ovenstående med hensyn til forsikringer osv. på plads, vil jeg klart tro at folk ville benytte sig af det :-) Keep going.

Dbh,
/Jakob 

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg registrere ikke selskabet. Det er kunden selv der gør det. Jeg udarbejder bare alle dokumenterne for kunden. Og ved IVS kan man endnu ikke gøre det digitalt - ved ikke om de har tænkt sig at lave det.
Fra Skovlunde
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er en ganske god ide... kunne sagtens se mig selv benytte sådan en service.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Troels B:
Jeg udarbejder bare alle dokumenterne for kunden.

Du vil under alle omstændigheder blive omfattet af denne def.

"Virksomheder og personer, der erhvervsmæssigt leverer ydelser, som ligger tæt op af den virksomhed, der udøves af advokater, revisorer og ejendomsmæglere, herunder skatterådgivere og eksterne bogholdere"....

og det kræver registrering efter hvidvaskloven....

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan jeg godt se. Der er måske noget der. Andre der kan bekræfte dette?
Ville man ikke kunne karakterisere det som et produkt og ikke en ydelse? Da jeg sender papirerne fysisk.
Nogen der kan sige noget om det?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ikke i tvivl om at det kræver godkendelse da du skal overholde regler for hvidvask og jo klart ligger op ad advokater og andet godt folk og det bliver ikke en vare af at der er fysisk papir

Jeg husker ikke dato hvor det bliver muligt med digital registrering med sikkerhed, har et eller andet med August i hoved som deres "plan" 

Venlig hilsen John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)