Jeg er en ung pige der har gået rundt og planlagt mit eget tøjmærke i et par måneder, har sketchet rundt med alt indenfor tshirts og bukser.
Mit udgangspunkt er tøj for unge piger mellem 15-20 og stilen er en blanding af street og chic da det er svært som skneaker elsker at finde tøj der både er piget men har en snert af den vibe som de unge hiphop fyre udstråler.
Jeg har 4-5 modeller klar inden for t shirts og 2 indenfor bukser blandt andet også stoftype og farve. Derudover er mærkenavnet XXLevelzXX også på sin plads.
Jeg er bosat i København og og leder efter råd til at vide hvordan jeg kommer videre herfra.
Du skal jo så enten igang med at brande dit mærke og sørge for det bliver set , f.eks. se om du kan få dit tøj med i musikvideoer, lave pr stunts , reklame film, få dit tøj i de magasiner din målgruppe læser osv, Men vil sige at modebranchen er meget hård og brutal i Danmark, og det kan være rigtig svært at starte i Danmark . Så en lidt lettere mulighed kunne være at du allierede dig med et etableret mærke, og blev underdesigner, så dit mærke hed XXLevelzXX by "etableret mærke". På den måde kan du snige dig ind på markedet og når dit mærke så har opnået en vis kendthed så kan du altid søge ud og begynde at stå helt på egne ben :)
Men synes klart du skulle tage og kontakte en agent som kan hjælpe dig med at komme frem med dig tøj
ønsker dig alt held og lykke og håber at dit mærke er på alles læber her om nogen år :)
Tusind tak for dit svar og din hjælp :) -kender en del musikere osv indenfor branchen så det bliver ikke det største problem (er ret optismistisk ligenu ja haha) men mente mere med at skabe og producere selve tøjet, er helt på bar bånd hvis du forstår :)
Jeg kan ikke helt tyde ud af det du skriver, om du allerede har en producent, hvis ikke, så er det nok det næste skridt?
Jeg vil klart anbefale dig at finde et andet navn, da XXLevelzXX er et for langt og et uregelmæssigt navn, som jeg tror et folk vil have utroligt svært ved at huske, du kan evt. droppe nogle af X'erne i navnet..
Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.
Efter min mening bør du tale med en uddannet designer og/eller en konstruktør som kan hjælpe dig med mål og pasform.
Hvis du har brug for en fabrik har jeg en super god en, som ligger i Kina. De accepterer typisk ordrer fra 50 stk. pr. design. Samlet ordre skal dog være over 200-300 stk. Kvaliteten af deres arbejde er helt i top.