Vi har lige fået opsat Pacsoft og sidder her en "helligdag" og bruger vores aften på, at lære pacsoft. Det går dårligt.
Jeg har fået oprettet os, som afsender. Jeg kan dog forstå på min "it mand" at vores system ikke er sat op til, at automatisk tage kunderne over i pacsoft til en nem måde at afsende på. (nogle forslag til det?)
Så nu vil vi manuelt oprette en af vores kunder, han har bestilt uden omdeling. Hvordan gør jeg dette?
Hvis jeg går ind under opret forsendelser -> standardudskrift her kan jeg så udfylde min modtagers oplysninger, går ud fra at adresselinje så er modtagerens valgte afhentningssted?
Men hvad med "vælg produkt", det er til privat jeg skal sende. hvad skal jeg vælge her?
Men hvad med "vælg produkt", det er til privat jeg skal sende. hvad skal jeg vælge her?
Her vælger du "Privatpakker Norden"
Tak for det. Jeg sidder med en forsendelse til en dagli brugsen, skal jeg så taste dagli brugsen som navn og deres adresse osv. og i kontakt person, så skrive køberens navn?
Hvornår trække de pengene fra mig, altså post dk, er det når stregkoden jeg printer ud skannes af dem, eller er det når jeg opretter forsendelsen i pacsoft? Og hvornår sendes der mail til kunden med track and trace nummer? Jeg kunne vælge at der skulle sendes mail nemlig.