Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Folkeskole - Programmør praktikplads - Trekantsområdet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey! Skal (hvis jeg kan finde en plads) i erhvervspraktik. Men inden jeg siger jeg gerne vil på erhvervspraktik ville jeg lige høre om det var realistisk at få en plads som programmør et sted i trekantsområdet? Kan HTML, CSS og en smule .NET, C# og C++. Man må egentlig ikke finde en plads inden men har du et tilbud vil jeg gerne høre fra dig!

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 20:17

Ja det er realistisk at få en praktikplads.

Men hvad tilbyder du ? Vil du komme i min virksomhed og programmere, vil du have hjælp og mulighed for at udfolde dig og blive bedre?

Skal du skrive en rapport - og hvor længe bliver du ?

Hvilken uddannelse er du forresten igang med?

Vh. Kasper

Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:25

Hej Kasper!

Det lyder godt :)
Nu kommer det jo slf. andet på hvad virksomheden laver. Er det et sprog jeg kan vil jeg med glæde hjælpe alt hvad jeg kan eller idéer til udvidelser af programmerne/websitet osv. Men det er også for at se hvordan hverdagen fungerer og som du siger gerne lidt tips til hvad jeg burde lære osv. her det næste stykke tid inden jeg tager på ITU eller hvad jeg nu bestæmmer mig for når jeg (forhåbeligt) færdigører en HTX.

Altså vi skal skrive en rapport lign. ting om ugen, men det er ikke noget som firmaet skal bekymre sig om. 

Jeg er går pt. i folkeskole men har sådanset planlagt min uddannelse.
Folkeskole -> HTX 3 år -> ITU (Eller et andet Uni med fokus på it) som software ingeniør/udvikler. Har også overvejet lidt datamatikker men ved ikke helt.

//Daniel 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)