Hej Carsten. Alle pakker starter med basispakken. Derfor er det lavet som en plus pris for de større pakker også for lettere at kunne vise hvad man får i no cure no Pay konceptet. Basispakken er den som finder ud af hvilken biltype kunden efterspørger og derefter tilbud på landets billigste i udsalg. Og jeg ka fortælle dig der bliver gået meget i dybden! Derefter kan man så vælge at vi kan forhandle prisen yderligere i bund "gratis" da vi altid får et nedslag meget større end ekstra prisen ved at vælge en større pakke. All inclusive pakken bliver også rettet til no cure no Pay naturligvis, så man er garanteret at få 2999,- tilbage i form af afslag på bilen. Jeg ved ikke helt hvordan vi ellers skulle stille det op? Ja vi kunne godt skrive 3500 og 5000 istedet for +1500 og +3000 men så er det sværere at skelne no cure no Pay. Og i og med vi ikke forhandler for kunden i basispakken, kan vi jo ikke garantere et yderligere nedslag der:-) samt det helst ikke skulle give mening "kun" at vælge basic når man i princippet får de to større pakker uden reel merpris.:-) håber i kan følge mig, ellers må der være noget om jeres pointer:-) |
Ahhhhhhhhhh så blev jeg klogere....
Dette da det link du ha sat ind ikke linker til forsiden, men en underside.