Jeg er i gang med at starte et nyt teleselskab op der nytænker hele måden hvorpå vi tænker på abonnementer herhjemme i dag. Jeg leder efter en CIO som medstifter helst med erfaring i at programmere hjemmesider/e-shops og en form for IT uddannelse med fokus på softwareudvikling. Hvis du kan genkende dig selv i dette og er en ildsjæl der giver den 100 % gas, kan det være dig jeg søger. Her er det vigtigste områder du kommer til at arbejde med: - At udvikle hjemmesiden. Designfærdigheder er ikke nødvendig, men en fordel. - At skabe flow og sammenhæng mellem IT-systemet, hjemmesiden og netværksoperatøren. Du skal ikke udvikle IT-systemet fra bunden af men optimere processerne og få det hele til at gå op i en højere enhed, hvilket er kritisk for kundeoplevelsen. - At skabe et innovativt teleselskab sammen med mig, som vil differentiere sig markant fra de nuværende. Personligt har jeg 2 års erfaring som Butikssælger i Telenor derigennem ved jeg enormt meget om kundegruppen og ved præcis hvad der irriterer og begejstrer dem, samt hvilke løsninger der er nødvendige for at opfylde deres behov. Hvis du er typen der er ekstremt passioneret omkring det du laver og er interesseret (eller kender en der kunne være), så send mig en besked. Vh. Jakob |
Hej Jakob,
Jeg har lige et par spørgsmål;
-Hvor meget kapital skal der bruges, og skal det komme fra partnere eller en investor? Det kræver vel en stor portion markedsføring at sætte et teleselskab op?
-Hvor stort bliver holdet?
-Hvad bidrager du med?
-Og hvor i lander holder du til?
Og kan du skrive din email, så man kan kontakte dig? :)