Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP BILHANDEL !!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Jeg har på et tidspunkt solgt en bil hvor jeg som sælger og ham som køber aftalte at jeg vil sende en ekstra nøgle og servicebogen til ham.
men i mellemtiden flyttede han til en ny lejlighed,ejeren af bilen og jeg sendte de ting til den forrige ejer af lejligheden hvor han før hen har boet, hvem har ansvaret for de ting hvis han IKKE har modtaget, for vi har os skrevet en FDM slutseddel på dette?
Kan han kræve noget hvis vi tager den i retten eller kan han overhoved tage den i retten når det er en privat køb.
Ved ikke helt hvad jeg skal gøre?
HJÆLP

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis han har meldt flytning på post.dk som man lovpligtigt skal gøre, så er posten eftersendt til hans nye adresse. Du kan ikke have ansvar for at have sendt til den adresse der står på din slutseddel.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. Tak for dit svar.
Men nu vil han tage sagen i retten? Hvad kan der ske, vi har jo skrevet at jeg skulle eftersende nøgle og servicebog og det har jeg gjordt men han har intet modtaget siger han. Hvad gøre jeg ved det?

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har vel en kvittering for afsendelse til adressen der står på slutsedlen? 

Desuden vil den aldrig holde i retten, hvis du siger du har sendt til adressen, og han imidlertid er flyttet derfra.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så vigtige ting som bilnøgler og den org. servicebog skal altid sendes som værdipost / pakke, så du har en kvittering på at den er sendt og så du kan følge pakken.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er køberens opgave at informere dig om adresseændringer. Du kan jo kun gå ud fra at den adresse som han opgiver på slutsedlen er den rigtige adresse. hvis han så senere skifter adresse så skal han informere dig i god tid. før han har mulighed for at søge nogen form for compensation.  Hvis sagen forholder som du siger vil der ikke ske mere da enhver advokat der skal vurdere om der er noget at komme efter vil sige til køberen at han skal glemme sagen. da det er ham selv der er skyld i at tingene er som de er.

så skulle der alligevel komme noget så slå koldt vand i blodet for han kan aldrig få medhold

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for jeres svar.
Jeg har nemlig sendt nøglen og servicebogen i almenlig postkasse og den adresse som står på slutseddel er ikke den samme som han har givet mig efterfølgende, så derfor kan jeg ikke se nogen steder hvor sådan noget kan holde i retten og ved ikke om en advokat kan gøre noget ved det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)