Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedste placering af markedsførings kroner?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du nu syntes at du får en ok afkast på Adwords fronten, så syntes jeg bestemt at du skulle prøve at give dig i kast med Google PLA muligheden -du ved, de små billede annoncer der bliver vist i stil med Adwords. Jeg kan hurtig se, at der er en del "lav-hængende-frugter" indenfor dit segment, og derfor måske værd at kikke på. Det er lidt teknisk men hjælper dig gerne i gang kvit og frit Smile

Men du kan som evt. start læse lidt mere om det her inden en evt. kontakt -> Google Merchant Center

Vh

Dennis

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 22:30

Tak for jeres svar. Jeg bruger i dag både konverteringssporing og PLA. Der er dog nærmest ingen visninger på mine PLA annoncer, Google viser ikke pla annoncer så ofte på mine produkter åbenbart

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 22:37

Ok... men kan være dit feed mangler lidt juice Smile Hvis du vil, send dit feed til mig til en gennemgang for et evt. tjek.

Dennis

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 22:49

Det må du da meget gerne se på. Har kun udvalgte produkter i feedet

Www.vandfilter.net/product-feed

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 22:55

Ok, der er noget at arbejde med kan jeg se.... gider du ikke sende dit telefon nummer til mig over PB ? - altså hvis det er ok? Smile

Så vil jeg ringe dig op i morgen / overmorgen ?

Tror vi kan rette en del op på denne del.... men igen, lidt teknisk men skal nok gøre mit bedste for at fortælle dig hvad jeg syntes der skal til.

Vh

Dennis

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 22:57

Kan du ikke lige sende mig en pb? (Kan jeg åbenbart ikke fra mobilen) så kan vi lige skrives ved i morgen

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 22:59

Done...

Vh

Dennis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40

Affiliate er også altid en forholdsvis omkostningslav markedsføring :-) hvis du ikke allerede benytter dig af det

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:24

Hej Benjamin

Starter lige med at sige, jeg skal ikke sælge dig noget :-)

Jeg tror du skal målrette dit kundesegment mere præcist på din hjemmeside, tænk hvem er dine købere i dk, det er sandsynligvis de seje backpackere og trekking folk, det er en mindre målgruppe du har med at gøre.

Find de steder hvor de blogger, annoncer der.

Du kan også gøre dig interessant ved at gå ind i samarbejde med andre leverandører til din målgruppe eller udvide dit sortiment til backpacker/trekking gruppen, så du bliver en bredere funderet forretning.

Jeg trekker lidt i bjergene, men går helst i områder med rent miljø og drikker direkte fra kilderne i bjergene, jeg er meget bevidst om hvad der kommer i rygsækken, kun det der absolut ikke kan undværes kommer jo med når man skal bære på det.

Eller tænk i mega målestok, set i nødhjælpsperspektivet, er det et must have produkt i enhver nødhjælpsorganisation, men så er det en helt anden markedsføringstrategi.

Lidt markedsføringsstrategi strøtanker fra mig

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glemte lige en mulig målgruppe

Hvis filteret kan lave godt drikkevand af saltvand, er der hele gruppen af lystsejlere.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)