Med 3 måneders opsigelse efter så kort tid, må du være funktionæransat. Som funktionæransat ligger det lidt i luften at der tit følger en del interessetimer med. Jeg har i mange år været på funktionær-løn og havde aldrig under 50 timer om ugen (ofte meget mere) selvom jeg var ansat til 37. Men jeg fik så også "nogenlunde" løn derefter, sådan var den branche bare. Så det burde man måske have undersøgt. Derudover forstår jeg slet ikke hvorfor du tager det så tungt. Tør øjnene og kom videre (sagt på den pæneste måde) Vær glad for det var nu og ikke efter 3 år du havde spildt der istedet. Men ja det er sur r*v at skulle være et sted i 3 måneder, hvis man føler sig uretfærdigt behandlet. Sig til chefen det samme du skriver her, med at du ikke kan yde en ordenlig arbejdsindsats og har det dårligt med det. Så burde han da også kunne følge dig. Så må du jo skynde dig at finde noget andet. |
LowDog:Som funktionæransat ligger det lidt i luften at der tit følger en del interessetimer med.
Sikke noget vrøvl. Jeg har været funktionæransat i over 35 år (på forskellige arbejdspladser), og har alle årene haft en nogenlunde normal arbejdstid. Men selvfølgelig kan der være travlt i perioder, men så har jeg typisk haft en rolig periode bagefter.
Tror du virkelig at alle bankansatte, sygeplejersker, bogholdere og alle andre på månedsløn arbejder 50 timer om ugen?
Til trådstarter: De fleste af os har prøvet at blive fyret en eller flere gange. Det er ikke spor sjovt (og slet ikke første gang). Men få det bedste ud af situationen. Nogle gange giver det et tiltrængt spark.
MVH
Kirsten