Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1300 kr. for 3 billeder!?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle amino'er,

Jeg arbejder i dag hos en virksomhed, hvor vi har en net baseret presseside. Dvs. at vi ligger alle ting op WWW.

Det er produktbilleder(3 af hvert produkt). Vi har månedligt 10-20 nye produkter, som hele tiden skal på vores presseside.

Pt. er det en stor omkostning hele tiden at få opdateret siden. Vi betaler på nuværende tidspunkt ca. 1300 kr. for at få lagt 3 billeder op på siden.

 Jeg vil derfor høre, om i kender til nogen metoder, som kan gøre dette billigere.

 

Hvad er vigtigt:

Vores kunder skal kunne se det 24/7

At det er overskueligt.

 Nogen der har nogle forslag, må hjertens gerne komme med svar

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er relativt normal praksis at man selv har en adminstrationsside hvor man kan uploade de ting = det koster ingenting, så snart siden kører.

I kan få lavet jeres eget system som så koster en engangsudgift og derefter (næsten) er gratis at drive. Hvor i så selv kan opdatere siden. Engangsudgiften er afhængig af jeres krav til funktionalitet og ambitionsniveau.

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar mads. 

Har du nogle kontakter eller nogen, som du tror kan lave dette? 

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil selv kunne lave det. Ellers kan du forsøge at slå et indlæg op under freelancer kategorien, der skal du nok også få en del henvendelser.

Du er velkommen til sende mig en PM med lidt mere information om hvad systemet skal kunne (og et link til hvad i bruger i dag).

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det mads. 

Vi er i et tidligt stadie og derfor vil jeg ikke love noget til nogen. 

Vi er pt. interesseret i at høre priser på dette.

Jeg ved godt at det er meget at forlange, når man ikke ved, hvad der skal til, men søger blot en ca. pris lige pt. 

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også fair nok. Men så er du nødt til enten at beskrive meget mere specifikt hvad i skal bruge eller evt. give et link til det i har nu. Så kan du nok godt få nogle ca. priser.

Men lige nu svarer til at spørge "hvad koster en bil" som kan svinge mellem 5.000 og et par mio. - afhængigt af behov og ambitionsniveau.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan nok også komme med nogle forskellige forslag til løsning af det her. Dog ved jeg ikke helt, om jeg forstår jeres praksis og system. Men hvis jeres system ikke tillader at I selv laver indhold som på en blog fx, og i ikke vil skifte system, kunne man betale leverandøren 1 gang for at integrere et google dokument eller en html-side fra en dropbox, som I så nemt vedligeholder selv, og derfor opdateres automatisk af jer.

Det og andre ting kunne jeg lave for jer. En integration af et google doc eller en html i en dropbox, kan jeg nok gøre for de 1300, og så skal leverandøren bare 1 gang lave integrationeon i en iframe.

thomas@tigerweb.dk

Fra Køge
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Planfoto Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Det er lidt dyrt. Jeg er nystartet produktffotograf. Kan give dig et bedre tilbud. Vil gerne lave nogle gratis billetter hvis jeg må bruge dem på min hjemmeside. Mvh Jens www.planfoto.dk

Fra Køge
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Planfoto Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Det er lidt dyrt. Jeg er nystartet produktffotograf. Kan give dig et bedre tilbud. Vil gerne lave nogle gratis billeder hvis jeg må bruge dem på min hjemmeside. Mvh Jens www.planfoto.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)