Starter virksomhed om et par uger og skal finde et godt kontorfællesskab i København eller omegn, jeg har p.t. kig på symbion.dk og skal ud og besøge en bekendt, som har kontor der, for at se om det er noget for mig. Kan nogen anbefale andre kontorfællesskaber, både delekontor og eget kontor har interesse. Jeg er selv computernørd til fingerspidserne og synes det kunne være fedt at finde et sted med en god blanding af faggrupper og profiler repræsenteret. |
På MONTAGEbureauet arbejder der til daglig 6 grafikere. Vi har et stort kunde grundlag af både offentlige og private kunder. 2 af vores pladser er allerede besat af lejere. Den ene er besat af beredskabschefen.dk, som arbejder med planer og sikkerhed. Den anden plads er besat af en erhvervsmægler, som arbejder med restaurationsbranchen. Vi har en god og social atmosfære på kontoret, hvor vi tager hensyn og giver plads for hinanden. Bl.a. spiser vi alle for det meste frokost sammen. Lige nu har vi plads til en mere ved frokostbordet. Vi tilbyder dig adgang til farveprinter/kopimaskine/scanner, internet/ Wi-Fi (vi har fibernet), mødefaciliteter, køkken og toilet og hæve-sænke bord med stol. Der er handikapvenlige tilgangsforhold, med elevator med plads til kørestol. Der er rengøring hver weekend året rundt. Prisen er 3.500,-, som du kan trække fra i dit regnskab. Du skal betale en måned forud. Du er velkommen til at kigge forbi helt uforpligtende og se om du kan lide stemningen og evt. blive lejer hos os.
Bedste hilsner fra Helle Kastrupsen, MONTAGEbureauet.dk 40 30 12 08