Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad lidt og lurede på diverse som tilbyder at fragte ens pakker for en, inkl Post Danmark og sidder lidt tilbage med følelsen af at det aldrig vil kunne betale sig at sende noget udenfor Danmark som vejer over 500gr fordi generelt så når man køber noget på en side så koster det 50kroner at få fragtet, det dækker fint så længe man ikke kommer over 500gram både indenfor og udenfor Danmark, men mit spørgsmål er så lige hvordan finder man den resterende porto til når der skal sendes noget som vejer over de famøse 500gram? Skal man regne det ind i prisen på hvert produkt, så hvert produkt koster x antal kroner mere så der er nok til portoen, eller skal man håbe på at sende nok med små produkter som koster under 50kroner at sende, så man, når man har noget der vejer over 500gram, har til portoen? Eller eller?

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 08:50

Til pakker og breve udenfor Danmark ville jeg anbefale UPS eller Asendia. Jeg ville nok regne fragten ind i produktet..

Ps hvis du har større ting paller mv der skal fragtes så ville jeg anbefale mig selv :) cbl@minfragt.dk

Mvh Carsten    

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 24. May 14
Skrevet kl. 09:13

Okay mange tak, og nej skal ikke lige havet fragtet paller:)

Fra Herlev
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 62
Fra  Asendia by La Poste and Swiss Post Skrevet kl. 09:34

Hej,

Du er meget velkommen til at give et ring på mobil 26334055, så vi kan få en snak om din forsendelsesprofil og du kan få et sæt priser for internationale forsendelser holder sig et godt stykke under DKK 50.

Rigtig god dag og på genhør.

Mvh

Asendia Danmark

Gorm Vogelius

Tilmeldt 24. May 14
Skrevet kl. 10:20

Hej Gorm

Mange tak, er det muligt at du har en e-mail i stedet, er ved at tage et semester i Holland, og det er lidt små dyrt at ringe:)

Altså alt er stadig på tegnebrættet hvor jeg prøver på at regne alle aspekter ud, bare til orintering:)

Fra Herlev
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 62
Fra  Asendia by La Poste and Swiss Post Skrevet kl. 10:29
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 08:40

Jeg er nu ikke helt enig med dig i den opfattelse...
Det virker lidt som om du kun har kigget på "almindelige listepriser" og det er helt andre priser end hvis du laver en fast kundeaftale med en transportør.

Eksempelvis har vi aftale med GLS hvor vi for pakker til danske modtagere giver ca. 32,- for småpakker op til 2 kg og ca. 38,- for pakker op til 20 kg
Er det til udlandet er priserne, for pakker på max 20kg til eksempelvis Sverige, Tyskland, Holland på under 100,-

Hvad man kan opnå af aftaler og hvor man finder den bedste aftale er naturligvis individuelt :-)

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)