Jeg sad lidt og lurede på diverse som tilbyder at fragte ens pakker for en, inkl Post Danmark og sidder lidt tilbage med følelsen af at det aldrig vil kunne betale sig at sende noget udenfor Danmark som vejer over 500gr fordi generelt så når man køber noget på en side så koster det 50kroner at få fragtet, det dækker fint så længe man ikke kommer over 500gram både indenfor og udenfor Danmark, men mit spørgsmål er så lige hvordan finder man den resterende porto til når der skal sendes noget som vejer over de famøse 500gram? Skal man regne det ind i prisen på hvert produkt, så hvert produkt koster x antal kroner mere så der er nok til portoen, eller skal man håbe på at sende nok med små produkter som koster under 50kroner at sende, så man, når man har noget der vejer over 500gram, har til portoen? Eller eller? |
Til pakker og breve udenfor Danmark ville jeg anbefale UPS eller Asendia. Jeg ville nok regne fragten ind i produktet..
Ps hvis du har større ting paller mv der skal fragtes så ville jeg anbefale mig selv :) cbl@minfragt.dk
Mvh Carsten