Det ville være en rigtig god ide, hvis det ikke lige var fordi følgende to ting: 1. Man må ikke købe et domæne med DE som minder om et domæne med et andet navn (aner ikke hvorfor, det poppede op da jeg gerne ville gøre det) og 2. Man må ikke købe et domæne i Norge medmindre man har et firma og gud hjælpe mig også bopæl i Norge.
Tyskland er så ikke mit primære problem, fordi jeg ikke lige havde planer om at lancerer noget på det Tyske marked lige forløbig, men det ville da være rart at have retten til domæne navnet! MEN Norge er noget helt andet, havde planer om at lancerer min hjemmeside i Norge, Danmark og UK, fordi det er de 3 sprog jeg taler, men da jeg ikke rigtig har den store lyst til at bo i Norge, så prøver jeg på at finde en vej udenom det, hvilket lige nu ville være løsningen med at købe et .com og hvis den så selv kunne skifte sproget, så ville det jo være super og løse mit nuværende og fremtidige problem med både Norge & Tyskland:)
Det håber jeg da ikke eftersom at min bror som er uddannet indenfor sådan noget hjemmeside halløj har sagt at han ville gøre det, så håber ikke at han har planer om at kræve ekstra;P Men hvem ved, hvis det er rigtig besværligt, så ville jeg ikke klandre ham for det :)