Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero crowd – tekst

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 24. May 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har to (måske dumme) spørgsmål til Dinero, som jeg er begyndt at anvende for nyligt. Begge handler om registrering af køb (uanset om det er kontant eller faktura).

1. Når Dinero crowd kommer med et forslag og jeg accepterer det, bliver teksten til noget i stil med ”#Computerudstyr” eller ”#Kontorartikler”. Skal jeg skrive mere tekst eller er det nok?
  2. Når kvitteringen indeholder flere linjer, men alle varer skal på samme konto, skal jeg oprette én linje for hver eller er det fint med den ene linje? Og hvad så når der f.eks. købes 2 varer af samme slags. Dinero har ikke et ”stk.” felt, hvor man skriver stykprisen og så antal varer? Eks. møbler-dele fra Ikea eller helt små indkøb i Fakta?

Jeg håber det giver mening og nogle kan svare.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:20

morosan:

Jeg har to (måske dumme) spørgsmål til Dinero, som jeg er begyndt at anvende for nyligt. Begge handler om registrering af køb (uanset om det er kontant eller faktura).

1. Når Dinero crowd kommer med et forslag og jeg accepterer det, bliver teksten til noget i stil med ”#Computerudstyr” eller ”#Kontorartikler”. Skal jeg skrive mere tekst eller er det nok?
  2. Når kvitteringen indeholder flere linjer, men alle varer skal på samme konto, skal jeg oprette én linje for hver eller er det fint med den ene linje? Og hvad så når der f.eks. købes 2 varer af samme slags. Dinero har ikke et ”stk.” felt, hvor man skriver stykprisen og så antal varer? Eks. møbler-dele fra Ikea eller helt små indkøb i Fakta?

Jeg håber det giver mening og nogle kan svare.

Hej Morosan.

1. Du bestemmer egentlig selv om du ønsker mere tekst :)

2. På denne video kan du se hvordan du laver flere linjer på et køb :

">

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Kolding
Tilmeldt 24. May 14
Skrevet kl. 10:05

Hej Rasmus

Og tak for svaret.

Ang. nr. 2: det er ikke så meget hvordan, men mere om man SKAL have hver eneste linje fra en kvittering, hvis alt skal på samme konto? Jeg er ret sikker på, der er regler el. lignende. Nemmest er selvfølgelig med en linje. Smile

Jens

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 10:18

morosan:

Hej Rasmus

Og tak for svaret.

Ang. nr. 2: det er ikke så meget hvordan, men mere om man SKAL have hver eneste linje fra en kvittering, hvis alt skal på samme konto? Jeg er ret sikker på, der er regler el. lignende. Nemmest er selvfølgelig med en linje. Smile

Jens

Hej Jens.

Du skal udelukkende dele kvitteringen op, hvis omkostningen ikke kan bogføres på samme konti.

F.eks. en advokatregning vedrørende start af virksomhed :

Der er et gebyr uden moms 

Honorar til advokat med moms.

= skal deles

Håber det giver mening :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Kolding
Tilmeldt 24. May 14
Skrevet kl. 10:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak Rasmus.
Jeg fik mit svar: del den op hvis det ikke kan være på samme konto ellers ok med én linje. Super.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)