Hej min partner og jeg søger større og mindre Vareparti/restpartier Er der nogle sider man kan gå ind på ? gode råd modtages gerne? på forhånd tak |
Hej
Hvilke varegrupper er det i søger?
MVH
Steffan- S&B Import Danmark
Hej Hvilke varegrupper er det i søger? MVH Steffan- S&B Import Danmark |
Det er lige fra tøj til biler, så meget bredt MVH Rasmus |
Hej Rasmus, Jeg kan helt sikkert hjælpe dig. Vi har i øjeblikket både solbriller og iPhone tilbehør som du kan købe til rigtige gode priser. Du kan finde mere information og priser på: www.kjaertrading.dk Skulle du have interesse i en større mængde så skal du være velkommen til at kontakte mig på: kristoffer@kjaertrading.dk så aftaler vi en god pris. |
VisionVentures.dk - Vi investerer kapital, kompetencer og tager aktivt ejerskab
Kunne et parti autoruder (forruder) have interesse? |
Hej Vi har mange forskellige ting! Du kan skrive til mig på kimdanskb2b@live.dk så kan jeg sende dig lidt forskelige tilbud! Mvh kim |
Hej Kristoffer Kjær. :D |
Jeg har et parti luksus pelsveste / ponchoer, cardigans i uld/cashmere. De er i butikkerne nu til værdi omkring 65000, for 50 dele. Jeg kan sælge samlet for KUN 26.000. Jeg tager hver vinter/forår på messer/outlets i Danmark og tjener gode penge på det, men pga. arbejde får jeg ikke tiden i år. Det er helt nye styles som er i modebutikkerne lige nu. Send mail for billeder : sommertrends@hotmail.com |