Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til firmanavn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu tæsket de artikler igennem, som amino tilbyder, samt læst lidt artikler på diverse udenlandske sider, men derfra og så til at finde på et godt firmanavn, er der langt :)

Min kæreste starter op som selvstændig, og udfører bogholderi og andre regnskabsopgaver.

Vi har været alle de traditionelle igennem, ala; Xs bogføring, Xs regnskab osv., men disse er simpelthen for kedelige om almindelige.
Flere har forsøgt at hjælpe, og tager så typisk forbogstav i fornavnet, og parrer det med forbogstavet i efternavnet, og supplerer så med bogføring eller lign.

Vi er mere til et mundret kort navn, som kan relatere til de produkter hun tilbyder, men vores fantasi er åbenbart håbløs.

Er der nogle aminoer der lige har løsningen til os? - eller henvisninger til sider, som smide ekstra guldkorn?

På forhånd tak 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 14
Indlæg ialt: 25
Fra  ECAS Skrevet kl. 18:06

Vi havde samme udfordring i forbindelsen med en konsulent virksomhed. Mit bedste råd er at tænke i et helt generiske navne som ikke nødvendigvis betyder noget som helst. Det lyder typisk dumt til at starte med, men det gjorde "google" jo nok også engang Big Smile

Vi endte med navnet ECAS Excel Consulting.

Held og lykke med det!

Lars Brenne / Partner / ECAS Excel Consulting

www.ecas.dk / + 45 22 99 77 40 / lb@ecas.dk

Tilmeldt 5. Jul 12
Skrevet kl. 18:09

Vi har været ude i, at det ikke just behøver at betyde noget, men jeg synes bare at de fleste, (for en fantasiløs sjæls), er optaget, eller ihvertfald domænet er.

Tilmeldt 5. Jul 12
Skrevet kl. 18:12

Hvis det kan være til hjælp, er hendes initialer JP

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 14
Indlæg ialt: 25
Fra  ECAS Skrevet kl. 18:22

Kan du sige lidt om hvad der adskiller hendes virksomhed fra andre i branchen? Det kan måske hjælpe min fantasi lidt på vej :)

Lars Brenne / Partner / ECAS Excel Consulting

www.ecas.dk / + 45 22 99 77 40 / lb@ecas.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)