Hej Aminoer, Hvis en kræmmer har en fast bod hver weekend på et marked der ligger på en stor plads. Hvor er virksomhedsadressen så? Er den hjemme hos mig selvom virksomheden ikke drives der? |
?
Hej Aminoer, Hvis en kræmmer har en fast bod hver weekend på et marked der ligger på en stor plads. Hvor er virksomhedsadressen så? Er den hjemme hos mig selvom virksomheden ikke drives der? |
Din virksomheds adresse vil være der hvor du modtager post til virksomheden , Hvis du får din post sendt til en postboks vil adressen så være der hvor dine kunder , skat osv vil ku besøge virksomheden. og dette vil ikke være på en markedsplads da der ikke kan sendes post dertil Mvh Daniel |
Hej Daniel og tak for dit svar! Det vil altså betyde at virksomhedsadressen er på min hjemmeadresse, hvor der kan modtages post og det er også her varelager, regnskab m.m. er. Og så i weekenden sælges der så i en bod på et marked. Er dette rigtigt/lovligt? |
Har du Cvr nummer ? hvis ja hvor er det registreret ? Så vidt jeg er orinteret så SKAL regnskabet og andre dokumenter befinde sig på virksomheds adressen, men i dit tilfælde vil jeg gå udfra at din virksomhed ¨bor¨på din hjemmeadresse. Mvh Daniel |
Nej, jeg har ikke et CVR-nummer endnu, nemlig fordi jeg er i tvivl om hvor virksomhedsadressen skal ligge. Så du er altså enig i min teori om at virksomhedsadressen skal være på min hjemmeadresse. |
Ja det er jeg Mvh Daniel |