Som overskriften på indlægget jo så fint antyder, så har jeg problemer med min linkbuilding. Det største problem ligger nok i at den side jeg kan linke fra har pagerank 0. Jeg har prøvet at kontakte folk der er listet i forskellige linkbytningskataloger, men kun 1/10 skriver tilbage, hvor 2/3 af dem ikke ønsker at bytte med mig. Strategien må jo være at få nogle indkomne links til min "bytte" side, men igen igen, her kan jo også kun tilbyde at bytte fra pagerank 0. Det gør det jo ikke nemmere at det forlyder at google kan være halve år om at opdatere pagerank :( Det forhaler jo det hele én kende. Er der nogen aminoer der kunne tænke sig at bytte link med mig? Så skriv til mig på sjovhilsen@sjovhilsen.dk
P.S. Lige en kommentar til SEO tosserne! Pagerank er overvurderet, enhver idiot der har prøvet at løse et differentiale, ved at selv en pagerank 0 vil give en positiv værdi. Hvis algoritmen for udregning af pagerank tilnærmelsesvis ligner den som google tidligere har brugt, og har offentliggjort, så ser det altså ikke så trist ud med indkomne links fra pagerank 0 |
Dimsedut:Strategien må jo være at få nogle indkomne links til min "bytte" side, men igen igen, her kan jo også kun tilbyde at bytte fra pagerank 0.
Hej sjovhilsen
Linkbytte har ingen effekt - tværtimod. Du bliver nødt til at finde nogle som vil linke envejst til dig.
Læs evt. min e-bog: Søgemaskineoptimering af din egen hjemmeside.
Eller tilmeld dig SEO Tips & Tricks gratis i 3 måneder.
Mvh
Preben Madsen
www.doctech.dk