Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner med forstand på markedsføring

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har for et stykke tid siden startet siden minstartside.net, som kort fortalt er en side hvor man gratis kan lave en personlig startside. Siden er generelt blevet modtaget godt og begynder at give et pænt overskud.
 
Jeg arbejder til dagligt som programmør i en mindre virksomhed og kører projektet på fritidsbasis.
 
Mit problem er dog at jeg ikke har tid/lyst/evner nok til at få markedsført siden og kunne derfor godt bruge en samarbejdspartner, der selvfølgelig synes at ideen er god, men hovedsageligt har forstand på at markedsføring og forstår at skrive tekster der får folk til at besøge siden. I første omgang kan det f.eks være at skrive en masse pressemeddelelser og sende dem ud til forskellige medier, omformulere teksten på forsiden, så man hurtigere bliver klar over hvad siden kan osv. Endelig vil det også være en fordel, hvis du kan være behjælpelig til at få siden oversat til andre sprog.
 
Jeg kan selvfølgelig betale mig fra dette, men er mere interesseret i at finde en ideerig samarbejdspartner, hvor vi kan finde en rimelig fordeling af overskud og arbejdsopgaver.
 
Siden er stadig version 1 og jeg har "store" planer om at lave design og opbygning en smule om, samt en masse ideer til nye moduler.
 
Jeg håber der er nogle der er interesserede i et samarbejde.
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
...det kunne lyder som noget for mig, især hvis man kunne få det til at køre på andre sprog også. Jeg er ghostwriter og oversætter (dansk/tysk/engelsk). gert@fode.net
Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gert

Jeg sender dig en mail.
 
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gert

Er lidt nysgerrig.. Hvad er en "Ghostwriter"? en slags oversætter? Har søgt efter det flere steder, men har ikke kunnet finde svar!
 
Fin side Koldstar, håber i får en masse til at finde derind.
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej J. Holm

se f. eks.

http://www.fode.net/dansk/indexdk

og

http://www.reference.com/browse/wiki/Ghostwriter


Med andre ord: jeg skriver din bog, du tager æren for den ;-)
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej koldstar,
 
Lidt offtopic, men det ville hjælpe godt på dit brugertal hvis der var færre forhindringer for at komme igang (lower barrier to entry). Kort fortalt, jeg skal oprette mig som bruger før jeg overhovedet kan se hvordan minstartside virker. Du kan sammenligne lidt med http://www.netvibes.com/ hvor du umiddelbart kan lave din helt personlige side - loginnet er blot gemt i en cookie. De avancerede funktioner kræver så en registreret bruger
 
Det er meget sjovt at personaliserede startsider er blevet så populære, jeg kan huske da vi for flere år siden lavede Min Jubii med drag''n''drop og dynamisk indhold (netvibes plus mere) - det var lidt foran sin tid
 
 
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha Gert tak for det!

Så blev jeg det klogere. Anede ikke at det hed ghostwriting

Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
...må endelig ikke forveksles med "ghostriders in the sky" (før nogen spør hvad det er: et gammelt pophit)...
Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor

Det tror jeg du har ret i. Der er mange der ikke helt forstår konceptet ved bare at læse om det. Jeg vil overveje det med en cookie, men vil nok opbygge det lidt anderledes en netvibes alligevel. Jeg har arbejdet på  lidt drag & drop funtioner et stykke tid, men det kniber med tiden til det :)
 
Men det kommer nok med i næste version.
 
Jeg vidste ikke at jubii også havde denne funktion, men man finder jo ud af noget nyt hver dag :)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)