Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Med eller uden bindestreg

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at oprette en webshop. Jeg er dog kommet i tvivl om noget, som jeg godt kunne tænke mig at høre jer om. Spørgsmålet er:

Skal adressen være med eller uden bindestreg? Har mulighed for både at kalde den www.yyyshop.dk og www.yyy-shop.dk. Hvad er jeres erfaringer med bindestreg?

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:18

Jeg er ellers mindre glad for bindestreg i et domæne, men i dette tilfælde vil jeg vælge bindestreg, da det er et lidt mærkeligt navn, som ikke ser godt ud, er i samme ord. 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:39

Køb begge domæner, og få det ene til at redirecte. Jeg ville nok vælge det uden bindestreg, men det er jo en smagssag :-)

God vind med projektet.

Mvh,
/Jakob 

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 09:51

Jeg ville helt klart vælge at købe begge domæner, så der aldrig bliver nogen tvivl fra kunderne.

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 19:29

Tak for jeres fine svar..

Det skal lige nvævnes, at de sider jeg skrev blot var eksempler. Det er ikke de navne jeg skal købe, men som flere skriver er det bedste nok at købe begge så det regner jeg med at gøre :)

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:29

Jeg er helt klart til domæner UDEN bindestreg.
Jeg synes ofte at folk vælger domænet med bindestreg, når det "rigtige" er taget, så i min optik virker det ofte lidt "desparat" og useriøst.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Aze:

Jeg er helt klart til domæner UDEN bindestreg.
Jeg synes ofte at folk vælger domænet med bindestreg, når det "rigtige" er taget, så i min optik virker det ofte lidt "desparat" og useriøst.

Der er vel ikke nogen der køber et domain med bindestreg hvis det uden er optaget! Det ville jo være typosquatting Big Smile

Jeg vil mene at du skal købe begge domæner og benytte det du selv synes ser bedst ud. Så en 301 på det andet domæne.

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:39

Remy:
Der er vel ikke nogen der køber et domain med bindestreg hvis det uden er optaget!

Hehe, jo desværre. Har oplevet det mange gange. Men det er primært når det "optagede" domæne ikke er aktivt, men bare står som "reserveret".

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:47

Jep kender det godt ;-)

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 12:02

Jeg vil også anbefale dig at købe begge domæner, og opsætte 301 redirect fra den ene til den anden.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)