Jeg er ved at oprette en webshop. Jeg er dog kommet i tvivl om noget, som jeg godt kunne tænke mig at høre jer om. Spørgsmålet er:
Skal adressen være med eller uden bindestreg? Har mulighed for både at kalde den www.yyyshop.dk og www.yyy-shop.dk. Hvad er jeres erfaringer med bindestreg?
Jeg er ellers mindre glad for bindestreg i et domæne, men i dette tilfælde vil jeg vælge bindestreg, da det er et lidt mærkeligt navn, som ikke ser godt ud, er i samme ord.
Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.
Det skal lige nvævnes, at de sider jeg skrev blot var eksempler. Det er ikke de navne jeg skal købe, men som flere skriver er det bedste nok at købe begge så det regner jeg med at gøre :)
Jeg er helt klart til domæner UDEN bindestreg. Jeg synes ofte at folk vælger domænet med bindestreg, når det "rigtige" er taget, så i min optik virker det ofte lidt "desparat" og useriøst.
Jeg er helt klart til domæner UDEN bindestreg. Jeg synes ofte at folk vælger domænet med bindestreg, når det "rigtige" er taget, så i min optik virker det ofte lidt "desparat" og useriøst.
Der er vel ikke nogen der køber et domain med bindestreg hvis det uden er optaget! Det ville jo være typosquatting
Jeg vil mene at du skal købe begge domæner og benytte det du selv synes ser bedst ud. Så en 301 på det andet domæne.